הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של יוסי
(3.0)
24/11/2025
ישרוטל מעולים הפעם התאכזבנו
בדרך כלל מגיע ונהנה מאוד ממסעדות ישרוטל
אתמול לא נהננו הבשר בבאן לא היה טעים , לדג הסלומון היה ריח חריף ולא נעים של דגים ואת הביס האחרון הוצאתי מהפה היה ממש לא נעים ,ביקשתי לבדוק גם בשביל אחרים והאחראית אמרה שהדגים טריים לא בדקה ולא חזרה אלינו וזה נתן תחושה
של זילזול וחוסר התייחסות
של זילזול וחוסר התייחסות
קרא עוד
הסתר
חוות דעת של shubin.natali
(5.0)
09/09/2025
אילת בהפתעה
המסעדה פשוט מעולה! האוכל טעים ברמות, המנות מוגשות יפה ומרגישות איכותיות. השירות היה אדיב, מהיר וחייכני, והאווירה נעימה וכיפית. בהחלט אחת המסעדות הכי טובות שהייתי בהן, ממליצה בחום וחוזרת לשם בוודאות!