accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סאינט לקת בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על סאינט לקת בע"מ

אזורי שירות

שקד

תחומי העסק

סוללות, מטענים וספקי כוח

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-6350680

פקס 03-9015881

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סאינט לקת בע"מ
נווט

יצירת קשר עם סאינט לקת בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על סאינט לקת בע"מ

2.3
ציון כללי 2.3
שירות 3
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רכשתי 2 מאווררים דרך אלמ. לא השתמשתי בשירות ההתקנה שלהם (אני עושה שיפוץ גדול בבית ויש לי חשמלאי) באחד המאווררים הבקר היה תקול. התקשרתי לשירות הלקוחות. לאחר המתנה ארוכה ענתה מישהי מאוד לא אדיבה שרק איימה עלי שאם לא בוצעה התקנה תקינה אני אחויב בעלות השירות. ביקשו הוכחות להתקנה באמצעות חשמלאי (אחרת אין אחריות) ורצו סרטון וידאו שמוכיח את הבעיה, לא עזר כמה ניסיתי להסביר שאני יודע מה הבעיה. הייתה שיחה מאוד לא נעימה עם הנציגה. לאחר ״שמילאתי את דרישותיהם״ תואם טכנאי לשבוע וחצי לאחר מכן, ואני צריך להיות בלי אור בחדר או לפרק חזרה את גוף התאורה-אין שום אפשרות לשלוח את החלק או שאני אגיע למרכז שירות להחליף את החלק שאני יודע שתקול. שלחתי גם מייל תלונה שלא נענה כלל. הגיע הטכנאי החצוף: הפלא ופלא היה צורך להחליף את הבקר. אחרי שהמאוורר התחיל לעבוד התגלה חוסר איזון מסוים. ביקשתי ממנו שיסדר זאת. תשובתו בלי למצמץ: ״אתה שילמת על התקנה? לא. אז אני לא מסדר. הביאו אותי רק לוודא שהמאוורר יעבוד״
שירות לא טוב!!! יוצא המיץ עד שמתייחסים וחוזרים אם ובכלל! מוכרים מוצרים פגומים ולא לוקחים אחריות! על הפנים.
שירות מדהים!
לאחרונה התקלקלו לי 2 נורות של FSL, התקשרתי לחברה (סאיינט), אמרו לי לשלוח מייל עם תמונה לא יאומן כי יסופר, בתוך 3 ימים הגיע לי שליח עד הבית עם 2 נורות חדשות שירות כזה מהיר ומעולה, ובסך הכל מדובר בנורה, לא במכונת כביסה. אין דברים כאלה. רקע: מאז שיצאו נורות הלד אני חסיד שלהם (כי הם צורכות חצי מהחשמל של נורות פלרוסנט), קניתי אותם עוד בהתחלה שעלה כל נורה 50 ש"ח, וכולם התקלקלו אחרי שנה בערך. בשנים האחרונות מצאתי נורות לד במחיר (הכי) זול (15 ש"ח לנורה) ועם 3 שנים אחריות. עכשיו גיליתי שהאחריות הזו שווה!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist