Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
דובנוב 8 - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על דובנוב 8

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9441151

טלפון נוסף 03-6968655

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דובנוב 8
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על דובנוב 8

4
ציון כללי 4
מחיר 3.7
אוכל 3.8
שירות 4.5
אוירה/משלוח 4.3
אווירה 4.3
שביעות רצון מהמחיר 3.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אוכל מצוין, נועם ברמן מטורף.
שירות מעולה, ויחס אישי אדיר. הלוואי ברמן כזה בכל מקום.
היה מצויין.
היה שרות מצויין. נחמדים ומהירים. המנות יצאו מהר. אוירה נעימה בישיבה על הדק בלי עישון והאוכל היה טעים מאוד
דובנוב 8 - מסעדה נעימה
ישיבה בגינה הנעימה לארוחה טעימה אפילו בשעת ערב מאוחרת מומלצת במסעדת דובנוב 8 הנעימה. מנות נחמדות מומלצות כריך פטה, פוקאצ'ה איטלקית, ראפ עוף. שירות חביב, אדיב, מהיר. לדעתי, המחירים יקרים במקצת. מקום נעים לשבת ולהנות עם חברים אחרי הצגת תיאטרון.
שירות מעל ומעבר
המעלה הגדולה של המקום הוא הגינה הנפלאה שבה שוכנת המסעדה. ביחוד מהנה לשבת בחוץ בעונת הביניים. המנות די טעימות אם כי אחת מהן (סלט סלקים) איכזבה מעט. המלצרית שהבחינה בכך הציעה באדיבות ובנדיבות להחליף את המנה. המנה אמנם לא הוחלפה (מבחירת הסועד), אבל מגיעות מחמאות למלצרית. הוזמנו שני מנות טירמיסו כקינוח. הגיעה רק אחת עם התנצלות שזו האחרונה שנשארה לאחר שעוגה שלמה לא אושרה בשל איכותה להגשה ותוחזר לקונדיטוריה. לאחר שהבענו אכזבה (טירמיסו היא העוגה האהובה עלינו...) נשלחה לשולחן עוגת ביסקוויטים - כפיצוי על חשבון הבית. יפה ביותר.
דובנוב 8 ת"א מקום נעים ונחמד
מוצ"ש לקראת השעה 23:00 אחרי הצגה בתיאטרון, נכנסנו לזמן קצר של כשעה למסעדת דובנוב 8 להתיישב בכיף ולהנות משתייה חמה ומקינוח טעים. כשעה לפני חצות המקום כבר ב"רגיעה" אין בעייה למצוא מקום ישיבה בחצר או בתוך המסעדה באווירה נעימה ונינוחה. צוות העובדים נחמד ומחוייך והשירות היה מהיר. נהנינו מ"חליטת צמחים" לימונית לואיזה ופירות יער. גלידת סורבה (3 כדורים) בטעמים שונים. עוגת גבינה פירורים ללא סוכר מצויינת. עוגת קראמבל תפוחים חמה יחד עם קערית קטנה של גלידת וניל. לדעתנו, חבל שהמחירים עבור הקינוחים יקרים "בלי הצדקה".
תגובות (1)

לאה - תמונה
תגובה של לאה

19/11/2017

מקום מדהים. שווה כל מחיר
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist