חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user29864
16/06/2013
3.6
פניתי לרהיט פלוס כדי לקנות חדר ילדים ,קניתי ארון שולחן ועוד דברים, לפני שפניתי אליהם הסתובבתי המון ,ופניתי אליהם כי אהבתי את טיב הריהוט ,המחיר הוא יקר וגם ההובלה וההרכבה היו יקרות
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user33718
16/06/2013
3
פניתי בגלל שקיבלתי מהם סחורה פגומה(ארונות ילדים) ששילמתי עליה כ-12-13 אלף שקל ואנחנו רודפים אחריהם כבר חודשיים כדי שהם יואילו לתת לנו את כל החלקים שחסרים לנו. האספקה הייתה בזמן, לאחר חודשיים המגירות התפרקו בארון(כנראה בגלל המידות הלא מדוייקות), השירות היה אדיב ,המחיר סביר בשוק. בחנתי מספר מקומות ובסוף בחרתי בהם כי אני זוכרת אותם מהעבר , שקניתי מהם והם היו טובים. הפעם פשוט אני לא יודעת מה קרה להם ואני עדיין מחכה שהם יתייחסו אליי ויטפלו בטענותיי
שלום רב, אנו ממליצים לזאפ דפי זהב לבדוק את פרטי ואמינות הדברים מול בית העסק לפני פרסום באתר תלונה מלקוח. בדברי הלקוחה יש סתירות ברוב הדברים וחוסר דיוק משווע ובלתי נסבל. מבלי שהגיעו אלינו פרטי הלקוח המתלונן אנו משערים מי אותו לקוח מכוון שמספר קריאות השרות שאנו מקבלים נמוך מאוד ומטופל באופן יסודי, מקצועי ומהיר ועל כך יעידו אלפי הלקוחות השבים לקנות אצלנו במהלך 15 שנות פעילות העסק. לצערנו יש מספר מועט מאוד של לקוחות שאף פעם לא יהיו מרוצים וזה ללא קשר לאיכות השרות אותה הם קיבלו מהחנות. יש לציין בנוסף כי למרות אי הדיוק הדברים הלקוח טופל ע״י החנות לשביעות רצונו עוד לפני פרסום התלונה באתר ולכן הופתענו מאוד לקבלה
19/06/2013