מאוד ממליצה על גבריאל, טיפל בי במסירות, סבלנות בעיקר, בן אדם מאוד נחמד, מה שכמה טכנאים מנוסים ניסו לעשות ולא הצליחו, גבריאל פתר את כל הבעיות בחצי שעה. מצאתי את האחד במחשבים. תודה גבריאל
פניתי לגבריאל עם תקלת מקלדת במחשב הנייד של ביתי החיילת. פניתי לגבריאל בשל העובדה שחיפשתי טכנאי קרוב לבית (רציתי תיקון מהיר כי ביתי עמדה לשוב לחופשת שבת לאחר היעדרות ממושכת) ובשל העובדה שגבריאל מציע הנחה של 35% ללקוחות חדשים (ובלשונו "תיקון היכרות").
לכל אורך התהליך - אבחון התקלה ותהליך התיקון אני יזמתי שיחות טלפון כדי לברר מה המצב. התקלה שהתבררה די בקלות כתקלת חומרה והצורך בהחלפת מקלדת במחשב הנייד. גבריאל הודיעני כי העלות תהייה 500 ש"ח ומזה למדתי כי המחיר לפני ההנחה הינו 769 ש"ח בעוד שהמחיר הממוצע בשוק הינו 440 ש"ח ואני קבלתי שתי הצעות מחיר שהגבוהה בינהן הינה 430 ש"ח.
להערכתי, גבריאל פשוט לא מממש הבטחתו להנחה של 35% ואלו מחיריו שהינם רק כ-14% מעל המחיר הממוצע.
לאחר שהודיעני על העלות הצפויה בקשתי לעצור ולקחת המחשב גבריאל טרח לספר לי כי ממילא אני חייב לו כבר 150 ש"ח על הבדיקה ולכן חשתי שאין מנוס מהשארת המחשב לטיפולו ... לאחר שסכמנו על החלפת המקלדת ובמחיר (המופקע) הודיעני, בדיעבד, כי חסך לי 100 ש"ח בזאת שתיקן את המקלדת ולא החליפה. כמובן שעשה זאת ללא היוועצות וקבלת אישור ממני.
ברור לי שזה לא לקוח זה מישהו שנשלח על ידי מתחרה אגור ואני אסביר למה ..
1. הודעתי ללקוח שהמחיר של הבדיקה היא 150 שקלים והוא קבל.
2. לפני שלקחתי את העבודה בקשתי אישור עד 500 שקלים במקרה שהמקלדת צריכה להיות מוחלפת. הוא נתן אישור.
3. הלקוח מבקש שירות דחוף כי הוא צריך את המחשב בדחיפות.
4. התחלתי לעבוד באופן מיידי.
5. לאחר 5 שעות הלקוח מתקשר במבקש הנחה כי הוא קיבל הצעה נוספת. הסברתי שבדגם המסוים הזה (Samsung NP300E5C) המקלדת לא ניתן להחליף לבד. אתה צריך להחליף את הלוח כולו כולל עכבר המגע וזה מאוד יקר. זה לא החלפת מקלדת הממוצע. אז את ההצעה שהוא קיבל אינה רלוונטית.
6. הוא מאיים לא לעשות את התיקון והודעתי לו שבגלל שאני כבר השקעתי 45 דקות בפירוק של המחשב ואני צריך להשקיע עוד 45 דקות כדי להרכיב אותו הוא ישלם 150 שקל לפי מה שכבנו
7. הלקוח מחליט להמשיך עם הטיפול .
8. אפילו שלקח אותי יותר זמן מצאתי את הדרך לתקן את המקלדת הקיימת הצלתו עוד 100 שקלים וללא הצורך של מדבקות אותיות בעברית.
9. כשהוא מגיע לקבל את המחשב מתחיל לדון איתי על המחיר ואומר שהוא היה יכול לעשות את זה בפחות כסף.
10. אני מסביר לא שאפילו שהוא פוגע בפרנסה שלי, שיגיד לי מה עוד אני יכול לעשות כדי לשמח אותו.
11. הוא אומר "אתה לא יכול לעשות אותי מאושר .... אני אכתוב ביקורת שלילי על העסק שלך ואני אשמח
סוף הסיפור
13/02/2017