Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מגה פוטו דיגיטל - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על מגה פוטו דיגיטל

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

צלמים וסטודיו לצילום

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3115706

טלפון נוסף 03-9415114

פקס 03-9415118

עסק זה נמצא בקניון הזהב - ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מגה פוטו דיגיטל
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מגה פוטו דיגיטל

3
ציון כללי 1
שירות 3.5
זמינות 4.5
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
השפיל וצעק עליי ליד הלקוחות
רציתי תמונת פספורט. הוא לא הסכים שאפנה טיפה את הפנים לצד והסכים לצלם אותי רק כשאסתכל למצלמה בפרונט (לא מבינה מה אכפת לו איך אצטלם, מיותר לציין שיצאתי מזעזע). 2 תמונות יצאו פשוט נוראיות ועקומות כשחצי מהתמונה חתוכה, וטרק 2 היו בסדר. ביקשתי שיצלם עוד פעם כדי שאצא בסדר והוא לא הסכים, אפילו כשהצעתי לשלם על עוד סט תמונות - הוא אמר לי שאם אני רוצה להצטלם עוד שאלך למישהו אחר ואצא מהחנות שלו. לאחר שצילם אותי בחוסר סבלנות משווע ואיים שישלח אותי החוצה מהחנות למישהו אחר, הוא הציג לי במחשב שתי תמונות לבחור מביניהן. צילמתי את מסך המחשב מרחוק לאחותי לשאול אילו מהתמונות לדעתה יותר יפה והוא התחיל לצעוק עליי ליד שאר הלקוחות מה את חושבת שאת עושה, אני לא מרשה, תפסיקי מיד. אמרתי שאני מצטערת ולא ידעתי והוא המשיך לצעוק שאני חוצפנית ואסור לעשות את זה. אמרתי לו תודה רבה ולהתראות, יצאתי מהחנות ללא התמונות, בוכה ומושפלת, אליו לא אחזור בחיים! מי שרוצה תמונת פספורט או ויזה אמריקאית - יש מכונה מעולה בסינמה סיטי ליד הגיטרות, אחלה תמונות.
איכות ושירות גרועים
ביקשתי להצטלם עבור בקשת ויזה לארה"ב ולמרות שנאמר לי ע"י הצלם שהוא מכיר במדויק את הדרישות, מסר לי תמונה שאינה מתאימה לדרישת השגרירות ואף סרב לעזור לי לפתור את הבעיה לאחר מכן .
שירות מצוין
פעם שניה באותו מקום וגם הפעם לא התאכזבנו. הבנות שנמצאות במקום עזרו לנו מאד בהבנת המערכת לפיתוח, היו סבלניות ולא נתנו לדבר להסיט את תשומת ליבן. המחיר סביר. חבל שלא מקבלים כ"א על כל סכום אלא רק מעל 20 ש"ח. התמונות איכותיות ופותחו מהר ועל פי מה שנקבע.
יפה מאד
נזקקנו לתמונות פספורט לגדולה שלנו (בת 4) וקיבלנו מענה מלא והתמונות כל כך יפות שהתחרטנו שלא ביקשנו עוד סט של הפיתוח. השירות היה מהיר ותוך 10 דקות מהצילום כבר קיבלנו את התמונות. המחיר הוגן במיוחד לאור התמורה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist