סיפקו דלתות שלא תואמות את ההזמנה. איחרו באספקת מטבח אחרי שהזמנת מטבח שפתחנו ווידאנו 3 פעמים- "לא מופיעה אצלם".
שירות לקוחות ומענה של אנשים שלא ברור מה הקשר בינם לבין מתן שירות. טלפון שירות הלקוחות נועד רק "לתלונות אחרי קבלת מוצר" ולא ברור למי ניתן לפנות כדי להתלונן על השירות והמענה הגרועים ועל כל הטעויות שעשו בהזמנה שלנו. וגם כשכבר ענו- התשובות שנתנו היו מטופשות ולא מספקות. לטענתם, "זה קורה" שמאבדים הזמנות שעשו אנשים ולא מספקים את המוצר, וזה לגיטימי לבקש תשלום נוסף למרות שהם טעו ולא שלחו לייצור ואספקה את ההזמנה שנעשתה בזמן.