מידע נוסף על פרפקט ליין מקבוצת אמבט ליין בע"מ
אזורי שירות
פתח תקווה
תחומי העסק
קרמיקה
תחומי עיסוק נוספים
כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה
מרצפות
שיפוצים
זמינות
פתוח בשישי
מותגים ורשתות - קרמיקה
פרפקט ליין בע"מ
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על פרפקט ליין מקבוצת אמבט ליין בע"מ
1.7
דירוג כללי

mirazoolay10
28/07/2023
1
סיפקו דלתות שלא תואמות את ההזמנה. איחרו באספקת מטבח אחרי שהזמנת מטבח שפתחנו ווידאנו 3 פעמים- "לא מופיעה אצלם".
שירות לקוחות ומענה של אנשים שלא ברור מה הקשר בינם לבין מתן שירות. טלפון שירות הלקוחות נועד רק "לתלונות אחרי קבלת מוצר" ולא ברור למי ניתן לפנות כדי להתלונן על השירות והמענה הגרועים ועל כל הטעויות שעשו בהזמנה שלנו. וגם כשכבר ענו- התשובות שנתנו היו מטופשות ולא מספקות. לטענתם, "זה קורה" שמאבדים הזמנות שעשו אנשים ולא מספקים את המוצר, וזה לגיטימי לבקש תשלום נוסף למרות שהם טעו ולא שלחו לייצור ואספקה את ההזמנה שנעשתה בזמן.

ניר
25/01/2021
1
שירות גרוע ויחס מגעיל
עשינו קניה לא קטנה בפרפקט ליין פתח תקווה . המקלחון שהגיע היה שונה ממה שביקשנו. נציגת המכירות מפנה אותנו לשירות הלקוחות. שירות הלקוחות מסרב לזכות אותנו על הפריט ושולח אותנו בחזרה לנציגת המכירות. תודעת שירות נוראית ואטימות מזעזת.

sophie.cooperman
11/03/2020
1
בית עסק עם שירות לקוחות גרוע
הם עשו התקנה גרועה ביותר של המקלחון בדירה שלנו, כאשר כל המים דולפים מהמקלחת. ניסינו להשיג אותם במשך יותר משבוע על מנת להזמין טכנאי שיתקן את הבעיה. הם לא חזרו אלינו. שבוע וחצי אחרי, הם חוזרים אחרי שעות פעילות המוקד, לקראת סוף השבוע, בטענה שרק בשבוע הבא יוכלו להגיע בין השעות 12:00-17:00. מה זה הטווח שעות העצום הזה? אני אמורה לפספס יום עבודה שלם? וזה אחרי שחיכיתי שבוע שלם שבכלל יועילו בטובם לחזור אלי? כמובן שאחרי השיחה הזו כבר אי אפשר לחזור אליהם שוב כי המוקד נסגר לפני 3 והם התקשרו אחרי שעות הפעילות.
שירות לקוחות מזעזע ומזלזל. לא נחזור אליהם, ולא ממליצים עליהם!
קובי
25/10/2018
1
לא מומלץ בכלל .
בעת ביצוע ההזמנה החיוך והשירות היו טובים ונעימים , יצאתי משם עם הצעת מחיר . בשיחה טלפונית ביקשתי להפוך את ההצעת מחיר לעסקה , מסיבותיי ביקשתי לבטל את העסקה לאחר חצי שעה , כאילו נהפעתי לאויב השרות שם מתחת לכל ביקורת . אין התייחסות , מעבירים אותי מאחד לשני והכל בכדי למשוך ולא לבטל את העסקה .
כך מתנהג עסק לא ישר ולא מכבד את לקוחותיו .
אני לעולם לא אדרוך .
Gad
19/09/2016
1.8
גרוע מאוד
חברה עם שירות גרוע שמחייבים על דברים שלא בוצעו. קונסים אותי ב150 שקל בגלל שהנציגה שלכם החליטה על דעת עצמה להזמין מתקין אליי הביתה בידיעה שאף אחד לא יהיה בבית!- 2
- 1