Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
12:00 - 0:00
12:00 - 18:00
18:00 - 1:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על ג'פניקה

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

סושי

דגים

צמחוני וחלבי

אסייאתי

יפני

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

משלוחים - Take Away

אפשרות ישיבה בחוץ

אפשרות לאירועים במקום

שירותי קייטרינג

אוכל מוכן לשבת

נגישות לנכים

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

מותגים ורשתות - אסייאתיות

ג'פניקה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9439205

טלפון נוסף 03-7236100

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ג'פניקה
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על ג'פניקה

4
ציון כללי 5
מחיר 4
אוכל 3.5
שירות 3.5
אוירה/משלוח 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
איכות חומרים לא גבוהה ושירות לא טוב.
קיבלתי חתיכות דג בלתי ניתנות ללעיסה בשלוש חתיכות סושי שאותן נאלצתי לזרוק. הזמנתי קומבינציית "מיקס" וביקשתי שיורידו את הפטריות שיטאקי בגלל שאני אלרגית, הם סירבו בכל תוקף! לא ביקשתי שישימו שום דבר אחר במקום, רק להוריד. בסופו של דבר אחרי שכנועים רבים והסבר על זה שזה כמו שיש אנשים שאלרגים לבוטנים הם הסכימו להוריד את הפטריות ולסיים עם ההזמנה. עד שההזמנה שלי נכנסה למחשב עברו עוד 5 דקות כי המארחת לא הבינה אם המלצרית הכניסה את ההזמנה או לא, ואז עוד רבע שעה שבה חיכיתי מחוץ למסעדה. יש מקומות יותר טובים באיזור, אם יש ברירה תמנעו מג'פאניקה סניף דיזינגוף ככל האפשר.
ג'פניקה שירות ויחס
מבחינת הכמות המחירים והמגוון הג'פניקה הרבה יותר טובה מכל המקומות שאני מכירה, טעים שם מאוד והמנות מאוד ייחודיות וטעימות ומגוונות.אני מאוד ממליצה על רול הריינבו. אני חושבת שיש צורך באפשרות לשינוי הקומבינציות רק באותם דברים שלא כשרים. אני מבינה את העניין ששינוי בקומבינציות יגזול זמן מהעסק אבל צריך להתחשב גם בלקוחות שלא אוכלים כשר, למשל קומבינציה ה' שאני ממש אוהבת בה הכל מלבד זה שיש בה שרימפס שהייתי רוצה להחליף לסלמון אבל בגלל הנהלים אני לא יכולה ובסופו של דבר הם אלה שמפסידים כסף.
אוכל טוב במחיר טוב שרעבים קצת
סניף יחסית קטן, מקום שנחמד לשבת בו שרעבים אבל לא יותר מדי. חסרון שאין שם תפריט מלא שיש בסניפים אחרים. אין מנות למשל של נודלס עם עוף. השירות טוב. מחירים נוחים, במיוחד הסושי.
ביקור ספונטני
לאחר המלצות רבות אודות הרשת הזו, החלטתי לבקר במסעדה. הזמנתי מנת פתיחה טעימה מאוד, עיקרית וסושי-ג'פאנקו. אני חייבת לצין כי האווירה במקום מצויינת, השירות מצויין. המנות הגיעו במהירות ואני חייבת להגיד כי הטעם מצויין ! ממליצה מאוד.
אוכל טוב במחירים סבירים
נכנסנו לג'פניקה על הדרך האוכל היה בסדר אבל הסושי היה מאוד טרי וטעים (המנה של האורז ועוף שהזמנו הייתה פחות טובה). האווירה פשוטה וישראלית, מתאים לשעות הצהריים ולארוחות נחטפות ולא כבילוי ערב.
  • 1

17 סניפים של ג'פניקה

ג'פניקה, תל אביב

שד' רוטשילד 32, תל אביב

*3636 *3636

ג'פניקה, גבעתיים

תפוצות ישראל 5, גבעתיים

*3636 *3636

ג'פניקה, בת ים

דרך בן גוריון 73, בת ים

*3636 *3636

ג'פניקה, חולון

צבי תדמור 12, חולון

03-7236100 03-7236100

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist