Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מג'יק בורגר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על מג'יק בורגר

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9426412

טלפון נוסף 053-8093494

טלפון נוסף 03-6956782

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מג'יק בורגר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מג'יק בורגר

5
ציון כללי 5
שירות 4.5
אוכל 4.5
אריזה 5
אווירה 5
שביעות רצון מהמחיר 5
זמן משלוח 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המבורגר סבבה, מחיר סבבה
יחסית לתל אביב מחירים ממש זולים. המשלוח לרוב מגיע ממש מהר, טרי וחם. אוהבת את הצורה של אריזת ההמבורגר (פשוט לא מתפרקת כל החבילה), וכיף שאפשר לבחור גודל קציצה (200 300 ואפילו 400 גר').
מקום מצויין
עשינו "מפגש מחזור" של כמה חברים וישבנו במג'יק בורגר לארוחת לילה... המחיר מעולה (55 ש"ח לארוחה), שירות מצויין ומהיר. הצוות משרת מספר לקוחות ניכר בצורה שיטתית ואיכותית. האוכל טעים. הבשר טעים והצ'יפס מרגיש איכותי ולא תעשייתי. מיקום מצויין ליד כיכר רבין ואווירה טובה.
ממש טעים
הייתי עם עוד כמה חברה במסעדה לאחר שסיימנו את הבילוי בבר, והיינו רעבים. נתקלנו במקרה במסעדה הזאת וממש הרווחנו. המסעדה לא גדולה במיוחד יש לה בר קטן וכמה שולחנו בחוץ אבל ההמבורגר ממש טוב והמחירים לא כל כך יקרים. מומלץ בחום!
המבורגר לפנים!!
המבורגר ממש טעים. אבל ממש טעים. מיש לא מכיר - חייב!
המבורגר מוצלח מאוד
היינו עם עוד חבר בבית ובא לנו המבורגר במשלוח. הזמנו ממג'יק בורגר, שההמבורגרים שלו טעימים ולא יקרים. הזמנות המבורגר פיקנטי עם טעות בצל ועוד אחד רגיל עם ציפס. המשלוח נגיע בזמן והאוכל נשאר חם. היה מוצלח מאוד וטעים.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist