בתאריך 10/8 2015 קניתי לחם בחנות של חגולי ברחוב אילת בחולון . לאחר יומיים הלחם העלה עובש .התקשרתי למאפיית דבידוביץ מרכזית ניתוב שיחות שלוחה 7 מחלקת שרות לקוחות לאחר המתנה של 20 דקות לא היה מענה אנושי לקבלת התלונה . פרת לצלצול . הטלפון . בתאריך 12/8/2015 בשעה 12:10 התקשרתי שני למחלקת הזמנות לקבלת שרות מענה אנושי בשיחה עם משיח .הוא רשם את כל הפרטים שלי והודיע שהוא יעביר את התלונה לשרות לקוחות והם יתקשרו אלי . לאחר שעתיים וחצי התקשרתי שוב ושוב דיברתי עם משיח הוא חזר ואמר שהוא רשם את כל הפרטים ויחזרו אלי טלפונית . יומיים לאחר מכן עדיין אין תשובה . בתאריך 14/8/2015 בשעה 8:30 התקשרתי שוב ואין תשובה פרט למרכזיה ניתוב שיחות . לדעתי זה שרות גרוע של החברה וזלזול בציבור הלקוחות . ממתין לתשובה מהחברה .