מידע נוסף על EPHARMA איפארמה
אזורי שירות
ראשון לציון
תחומי העסק
חיתולים למבוגרים
מפה
הצג חוות דעת
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על EPHARMA איפארמה
2.7
דירוג כללי
ציון כללי 2.5
שירות 2.5
מחיר 5
זמינות 3.4
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 3.9
שביעות רצון מהמחיר 3.7

tehilato09
08/06/2025
1
שירות מזעזע . עיקובים מטורפים, יותר מהר ללכת לבית מרקחת. לא נותנים התראה סבירה לפני הגעת השליח, השליח סירב לחזור ולספק את המשלוח למרות שעדיין היה במרחק של כ10 דקות מהכתובת. לא היה לו לדבריו שום טלפון של אנשי הצוות של החברה. הבטיח לספק יום למחרת, אך לא טרח להתקשר ולעדכן שבסוף זה לא מסתדר בטענה שלא ידע איך להשיג את מספר הלקוח ושאין לו שום קשר ישיר או לא ישיר עם החברה עצמה. בגללם נשארתי ללא אנטיביוטיקה לשישי שבת. השירות על הפנים. במוקד נאמר שהם רק שולחים הודעת סמס בבוקר זמן קצר לפני הגעת השליח, כלומר מעמידים בפני עובדה ולא מתאמים עם בלקוח כלל ולא מעניין אותם אם הלקוח בבית בשעות אלה - יוצאים מנקודת הנחה שכל אדם בכל רגע נתון אמור לקרוא הודעות סמס מיידית ואם צריך - לבטל יום עבודה בשביל להיות בבית. ההתראה ניתנת רק ביום האספקה ולא לפחות יום לפני כן ומלכתחילה אי אפשר לדעת באיזה יום זה יקרה... לא מגיבים מהר לפניות בווטסאפ והלקוח צריך לאתר לבד דרך גוגל את מספר הטלפון של החברה כי בהודעת הסמס הוא לא מופיע - רק מספר השליח ולשליח אין קשר עם החברה....
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

הדס
19/05/2025
1
חווית שירות גרועה ביותר. ב-2 למאי הוזמנו המוצרים בתוך התחייבות לאספקה תוך שלושה ימי עסקים. ב-6 למאי חוייב האשראי. המוצרים לא הגיעו. ב-15 למאי יצרתי קשר. עודכנתי שהמוצרים במלאי ולא ברורה הסיבה לאי האספקה. ביקשתי לקבל את המוצרים מיידית ועודכנתי על ידי ליזי שלאזור מגיעים רק בימי חמישי. עברו כבר שני ימי חמישי בהם יכולתי לקבל את המוצרים ולא קיבלתי. ביקשתי לקבל את המוצרים ביום ראשון העוקב או לבטל את העסקה וביקשתי לקבל עדכון במייל חוזר. לא קיבלתי שום עדכון והעסקה לא בוטלה. ביום ראשון יצרתי שוב קשר ועודכנתי על ידי עדי שהמוצרים לא היו במלאי בניגוד למה שנאמר לי על ידי ליזי ושלא ניתן לשלחם לפני יום חמישי. ביקשתי לבטל את העסקה לאלתר ולקבל עדכון במייל. כעת יום למחרת לא קיבלתי עדכון במייל והעסקה לא בוטלה. החנות הזאת לא עומדת בתנאים שהיא בעצמה מציבה ונותנת שירות לקוחות גרוע ביותר. הכי מגוחך שעדי טענה שזה מעולם לא קרה בעבר ולא אופייני להם. לצערי, רק בעקבות הארוע חיפשתי ברשת וראיתי בקורות דומות לשלי מ-2022.
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

navare2323
21/12/2022
5
חוויה מעולה הגיעה יום למחרת והשליח היה נורא שמח ואדיב
זמינות5 מצוין
איכות5 מצוין
שירות5 מצוין
שביעות רצון מהמחיר5 מצוין
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Udi
02/06/2022
1
הזמנתי באתר שני עמודי אינפוזיה עם גלגלים, ההזמנה בוצעה ביום חמישי ולפי הכתוב באתר המשלוח היה צריך להגיע בתוך 3 ימי עסקים. ביום שני שלאחר מכן התקשרתי לברר ואז הסתבר שאין שני עמודים אלא רק אחד וכמובן שאף אחד לא חשב לעדכן אותי. הוצע לי עמוד אחד הסכמתי מחוסר ברירה בהנחה שזה יגיע אבל לא הגיע.. אז התקשרתי שוב ואז קיבלתי הסבר שכבר מבררים ויחזרו אלי אמרתי שאם הם לא חוזרים ההזמנה מבוטלת, אמרו בסדר, וכמובן ששום דבר לא קרה וגם לא חזרו אלי , היום התקשרתי והסתבר שאין להם מושג מה קורה ובכלל זה בעיה של חברת השילוח... שוב הודעתי על ביטול ההזמנה ואז הסתבר שחשבוני חויב ולא נשלחה חשבונית בדוא"ל כמובטח.. מספר ההזמנה בחברה הוא 1000145409. חוסר אמינות, חוסר שקיפות תהליכים, שקרים בטלפון ("נחזור אליך"..ולא חוזרים), נציגים לא מקצועיים ממש אבל ממש להתרחק מהחברה הזו
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

nachumre
10/04/2020
1
שרות לקוחות = 0!!!
נכון שאנחנו בתקופת קורונה, אבל שרות לקוחות כל כך גרוע עדיין לא ניתקלתי. שעה המתנה בתור (בצ'אט, אין טלפון), שעה והמתנה לתשובה אחרי שהתחיל הצ'ט, כתבו: בא לקחת עכשיו מהחנות. באתי, עמדתי בתור, ביקשתי את ההזמנה, התשובה: "למה באת? החבילה בדרך אליך עכשיו!!!". כמובן שהחבילה בכלל לא הגיע...
למחרת שוב אותו סיפור, המתנה שעה וחצי בצ'אט, הבטיחו שהפעם ישלחו את החבילה. הגיע חבילה בלי הפרט הכי חשוב (מסכות)... עכשיו צריך לחכות 3 ימים ולהתחיל הכל מחדש.....ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות