3. בתאריך 31.03.14 רכשנו מחברתכם 2 מיטות נוער וספת אירוח .
4. בתאריך 27.05.14 סופקו המוצרים .
5. לאחר התקנה של המיטות והספה, התגלו התקלות:
a. במיטה - העגלה של המיטה התחתונה הייתה בצבע משופשף
b. במיטה – מנגנון הפתיחה של המיטה לארגז המצעים היה תקול/עקום
c. בספה – ידית ימין בצד פנימי הייתה קרועה
d. לא סופקו 2 כריות ו-2 מגני מיטה
6. עוד לפני שהמובילים יצאו, התקשרה הח"מ לחברה, וביקשה שייקחו את המיטה והספה מכיוון שהח"מ אינו מעוניין במוצרים פגומים אלו.
7. החברה ביקשה שתשלם למובילים, והם יבואו לתקן את התקלות אצלם בבית.
8. כבר במועד זה נשאלת השאלה האם יעלה על הדעת כי תדרוש החברה כסף עבור הובלת מוצר פגום .
9. בתאריך 02.06.14 – נסעה הח"מ אל סניף החברה, פיזית, כדי לבקש להחליף את הספה , שכן לא הוזמנו מוצרים פגומים או סוג ב.
10. הח"מ דיברה עם תמיר (שהתנהג אל הח"מ בגסות), ושלחה לו תמונות של הספה בחדר אורחים.
11. בחברה נתנו לח"מ 2 כריות ו2 מגני מיטה (כאשר אחד המגנים לא תפור כראוי)
12. בתאריך 12.06.14 – בשעות הבוקר הגיעו המובילים אל הח"מ בכדי לתקן את הידית של הספה ואת המנגנון ועגלה של המיטה.
13. הנ"ל הצליחו לתקן את ידית הספה, אבל לא את המנגנון של המיטה. בנוסף, הם סדקו את הרגל של המיטה (ראה נספח א).
14. בתאריך 17.06.14 – בשעות הערב הגיע מנהל העבודה. הוא החליף את הרגל של המיטה, ותיקן את המנגנון. אז נתגלה שיש חור בבד של המיטה באזור ארגז המצעים, צבע הרגל שהוחלפה לא חלק, והרגל לא משויפת טוב. ביקשנו להחליף את כל המיטה העליונה בחדשה.