חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user64028
15/01/2012
4
החזרת כסף בגין מוצר פגום.
יום לפני התאריך האמור, קניתי מוצר בחנות. ביום האמור בעת הבישול התגלה כי המוצר פגום (היו חרקים). חזרתי לחנות, הם מיד זיכו אותיעל המוצר הפגום, והמליצו לי לפנות לחברת האם ולהתלונן על המוצרים בהם השתמשתי (עליהם לא קיבלתי זיכוי), לאחר ששוחחתי עם נציגת שירות הלקוחות בשופרסל, נענתי כי התלונה התקבלה, הם מתנצלים ויזכו אותי בהתאם (כולל עגמת נפש) ואכן [ כעבור מספר מועט של ימים הגיעני מכתב המודיע כי זוכתי בסכום הגבוה מהקנייה בכ 45 ש"ח.
ההתנהלות שלהם היתה מכובדת עם מתן אמון בלקוח והענות מהירה לפנייה. יפה מאוד.