Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פילבר מסננים לתעשיה בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
7:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - ייעוץ חינם

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

פילבר מסננים לתעשיה בע''מ עוסקת ביבוא ושיווק ציוד הידראוליקה מגוון מאז שנת 2005. החברה, הממוקמת במושב בית נחמיה ונמצאת בבעלותו של איציק ליכטנברג, מספקת ציוד הידראולי איכותי, תוצרת החברות המובילות בשדה המשחק בעולם. התמחות עיקרית של החברה היא אספקת מסננים להידרואליקה, החברה הינה יבואנית ומשווקת פילטרים לציוד בניה, חציבה, מפעלי מזון,כימיה וציוד רפואי, בתי חולים, מערכות הידראוליקה, ציוד חקלאי/מכני הנדסי. סינון אויר, שמן, דלק, דבקים, צבע, נוזלים תעשייתיים. תוצרתHypro,Mann+Hummel (M+H) ,Mahle, Omega Air, Argo,T.G ועוד.
החברה מקפידה על אספקה מהירה של המוצרים ועל עמידה בלוח הזמנים שנקבע מול הלקוח. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי ולהצטרף למעגל הלקוחות המרוצים הרחב שלנו, הכולל בתוכו שמות דוגמת משרד הביטחון, חברת החשמל, התעשייה האווירית, חברות הנמלים, מפעלי ים המלח, פלסאון ועוד.

עוד פרטים

מידע נוסף על פילבר מסננים לתעשיה בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

שוהם

תחומי העסק

מסננים

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9712888

פקס 03-9712016

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פילבר מסננים לתעשיה בע"מ
נווט

יצירת קשר עם פילבר מסננים לתעשיה בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של פילבר מסננים לתעשיה בע"מ

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על פילבר מסננים לתעשיה בע"מ

4.5
מחיר 4.5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 4.5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי להזמין פילטר למשאבת ואקום. אני מרוצה מהמוצר, האספקה והשירות. המחיר בהתאם לציפיות. לא בחנתי הצעות כי אני לא יודע אם יש את המוצר לאחרים
לצורך קבלת פילטרים השירות בסדר גמור אחלה שירות בחנתי מקומות נוספים באתי אליו בגלל המחיר והידע שלו .
פניתי לקנות מסנני שמן ופילטרים.השירות מציון מקצועי ואדיב. האספקה של המוצר. המחיר בהתאם לציפיות. לא עשיתי סקר שוק כי אני לקוח שלהם כבר המון זמן.
פניתי לחלקים למסננים מחיר מצוין , עמד בזמנים, יחס אדיב היה תשובה מיידית טיפלו במקום , הזמנתי אצלו כי היבואן היחידי עם מחירים טובים!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist