Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
גרייט שייפ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על גרייט שייפ

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

מכוני כושר ואימוני כושר גופני

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7687360

פקס 09-7687358

עסק זה נמצא בקניון ערים - כפר סבא

מפה

Navigate
מפת הגעה אל גרייט שייפ
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על גרייט שייפ

1.5
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 4
זמינות 2.3
שביעות רצון 2
שירות 2
איכות 1.3
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות לקוחות עלוב. מחתימים על מסלולים ואחרי מעל חצי שנה שמתאמנים טוענים שהחתימו על חוזה לא תקין. המנהל בגדר סוד לא מוכנים למסור את שמו ואת שם משפחתו. הדרך היחידה ליצור איתו קשר זה דרך מייל שנותנת המזכירה (ויש המון כאלו) והוא כמובן לא עונה למיילים. התנהלות לא תקינה נראה שיד ימין לא עובדת עם יד שמאל. מעניין מה הסיבה להסתתרות שלו מנהל המקום???
אחרי ההרשמה שוכחים מי אתה בכלל
אחרי ההרשמה והתשלום , שוכחים מי אתה בכלל עד ליום לפני סיום מנוי. שירות גרוע לא הייתי זמין עכב פציעה קשה אף אחד לא התעניין מה קרה והמשיכו לגבות במשך 7 חודשיים ללא יצירת קשר. שוחחתי עם מנהלת לדבריה זה לא התפקיד שלהם לבדוק מדוע המתאמן לא הגיע לאימון אלא רק לדאוג שיחדש את המנוי בזמן. אחללה שירות (אצלם שירות זה רק ססמה) מתזכר אתכם היום לא חסר חדרי כושר ברמה גבוה בהרבהמהגריט שיפ בכל מקום שאליו תפנה תקבל שירות , ושירות זאת לא רק ססמה אלא דרך חיים. ותודה למנהלת שירות שיעצה לי " לא טוב לך תלך למקום אחר למקום שבוא גם יתעניינו לשלומך אחרי התשלום כי אנחנו לא מחויבים לשאול ".
לא מחדשת את המנוי....
מזה כמעט שנה אני מנויה בחדר הכושר גרייט שייפ בקניון ערים. חדר הכושר בינוני בכל הפרמטרים החל מאיכות הציוד ועד לאיכות המורים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist