Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בית הפנקייק - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על בית הפנקייק

אזורי שירות

בית ינאי

תחומי העסק

מסעדות

סוג המסעדה

בתי קפה

תחומי עיסוק נוספים

בתי קפה

מאפיינים נוספים

אפשרות ישיבה בחוץ

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

ארוחות בוקר

סגנון המסעדה

פונדק דרכים

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

בשרים

אמריקאי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-8666638

פקס 09-8666919

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בית הפנקייק
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על בית הפנקייק

3.5
ציון כללי 4
שירות 3.5
אוכל 3.5
אווירה 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בית הפנקייק בית יניא בושה!!!!
הגענו למקום חיכנו בחוץ 30 דקות למקום אחרי שמצאו לנו מקום ישבנו וחיכינו שמישהו מהמלצרים יבוא לקחת מאיתנו הזמנה אף אחד לא ניגש , כל שניה מלצר מסתכל עלינו אנחנו קוראים להם והם אומרים דקה אני בא/ה ופשוט לא באים. ראינו את המצלר הראשי שם לוקח הזמנה מאנשים שהגיעו 15 דקות אחרינו קראנו לו ואמרנו לו למה אנחנו לא מקבלים הזמנה והם כן ? הוא פשוט צעק עלינו ואמר לנו אם לא מתאים לכם אתם יכולים לצאת הדלת פתוחה והצביע על הדלת פשוט צעק עלינו מול כל האנשים במסעדה. אז פשוט יצאנו החוצה והלכנו . כף רגליינו לא תדרך במקום הזה יותר בחיים בושה וחרפה פשוט בושה. ככה לא מתנהגים ללקוחות. אם היו אפס כוכבים הייתי שמה אפס אבל לא היה ..
היה כל כך גרוע
היינו במוצאי שבת המלצר ממש עשה טובה שהוא נותן לנו שירות ממש לא.התחשק לו להסביר לנו על אף מנה גם כשביקשנן טוסט בלי זיתים קיבלנו עם גם על הפנקייק ממש לא התחשק להסביר. בנוסף והכי גרוע שפכו מלא טקונומיקה לניקוי עד שהפסקנו את האוכל מרוב שהעניים שרפו לנו .... היינו עם ילדים ותינוקות ולמנהלת משמרת חוץ מלהגיד אני לא מריחה בכללי כלום לא עשתה דבר ... מחיר מלא כמובן ששילמנו.
טעים
פנקייקים מעולים! במגוון טעמים ורטבים, מאוד מרוצה ואוהבת
פנקייקים מומלצים
היינו במקום ביום שבת, והיה מאוד מאוד עמוס, ההמתנה בחוץ לא נעימה כ"כ אבל לא הייתה גם ארוכה. ברגע שהכניסו אותנו החוויה הייתה דיי חיובית, הפנקייקים מאוד טעימים והגיעו יחסית מהר, ארוחת הילדים הייתה מאוד משביעה ומתאימה למחיר. השירות אדיב ומהיר.
פנקיקיים מדהימים
פנקיקיים מדהימים ביופיים וטעימים מאוד, אווירה טובה במסעדה
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist