שמתי בקבוקים למחזור. לאחר הקניות הגעתי לקופה והקופאית אמרה לי ללכת לקופה שליד למרות ששם היה תור ארוך יותר. הלכתי. השארתי את הקניות והילד והלכתי לקופה הראשית לתת את הפתק של המחזור אותו אי אפשר, משום מה, להעביר בקופות והבחור מהקופה, שעמד ממש לידי אמר לי לגשת מסביב. הסברתי לו שאני לא אעזוב את הבן שלי עם העגלה והוא בשלו. הקופאית שאלה מה קרה ואמרתי לה שאין שירות ואני אתלונן אז הבחור החליט לקחת את הפתק אבל במקום לגשת אלי הוא רצה שאתן את זה מעל ראשה של הקופאית ולא הצלחתי להגיע אליו וסירבתי שהוא יפריע לה בחשבון עם הלקוח שהיה לפני אז הוא ויתר וזהו. כשהגיע תורי ביקשתי מהקופאית שתטפל בפתק שלי אבל הבחור מהקופה פתאום נהיה עסוק והיא ביקשה שאשלם ואז היא תטפל בזה. הילד בכה ואני שילמתי ואת הפתק לקחתי איתי. וזה רק מהיום השירות שם גרוע עד לא קיים. והכי גרוע שאין מייל ו/או טלפון או שם של המנהל להתלונן.