לא מומלץ להתקרב לחנות הנ"ל.חוסר מיקצועיות ואי איפתיות.
קניתי לפני כשנה שעון של חברה מחובדת וידועה בעולם בחנות יוניק איטליה שנמצאת במוליבר 2 בפ"ת. לפני חודש רציתי להחליף רצועה לשעון הזה.במשך החודש האחרון כבר היתי בחנות מספר פעמים כדי להזכיר על ההזמנה שלי. לאחר חודש ימים של תירוצים ודחיות סוף סוף המוכרת התקשרה אלי על מנת לעדכן אותי על קבלת שעוני בחזרה. כש הגעתי לחנות בשביל לקבל אותו התברר שאני חייבת לשלם רק במזומן למרות שקיים מכשיר לתשלום באמצעות כרטיסי אשראי. יצאתי מהחנות כדי למשוך את הסכום הנדרש. חזרתי לחנות והתברר שאין להם עודף של 30 ש"ח. רציתי לסיים את הסיפור בצורה מכובדת ויצאתי לחפש לפרוט כסף בחוץ. לא מצאתי פריטה וחזרתי לחנות. המוכרת לא הציעה שום פיטרון לבעיה שלה שאין לה עודף ללקוח. התייחסה בצילזול ובאי איכפתיות. כתוצאה מכל הספור לא קיבלתי את השעון שלי בחזרה עד היום. האם אתם חושבים שזה מצב נורמלי? לדעתי עסק רציני ומכובד לא פועל כך.