רשת בתי הקפה Cafe Cafe הוקמה בשנת 2001,הרשת שומרת מצד אחד על סטנדרט אחיד בכל סניפיה תוך דגש על טריות, איכות, חוויה ושירות אישי ומצד שני, כל סניף משתנה בהתאם לסביבתו - מבחינת האווירה, החוויה והמזון הניתנים בו - כדי להבטיח חיבור מלא ללקוחות
אכלנו בסניף קניון בת ים של קפה קפה. הזמנו שתי כוסות שתייה ושתי מנות אוכל: גרטן ופיצה. רוב המנות היו טעימות בסך הכול, גם אם היו מספר בעיות קטנות: במשקה תות-נענע למשל התות היה פחות דומיננטי מפעמים קודמות. התמחור ממוצע בהשוואה לבתי קפה אחרים שאנחנו מכירים.
אין בסניף יותר מדי אווירה, מכיוון שהוא פתוח בלב הקניון וללא מוזיקה. המלצרים עשו עבודה יפה בסך הכול.
הגעתי עם בן הזוג שלי לנצל שובר לארוחת בוקר בקפה קפה בקניון בת ים. בסך הכול ארוחת הבוקר ענתה על הציפיות שלנו. היא לא חידשה יותר מדי ביחס למה שאנחנו מכירים מבתי קפה אחרים, אבל ברמה הכללית היא הייתה טעימה ומספקת.
המקום היה קצת עמוס ולקח מעט זמן עד שניגשו אלינו בפעם הראשונה, אולם לאחר מכן השירות היה בסדר גמור.
בקומה האמצעית של קניון בת ים נמצאת מסעדת קפה קפה.
המסעדה גדולה ועמוסה בסועדים בשישי בצהריים.
השירות מאד איטי.
המסעדה מקבלת שוברים לארוחת בוקר או למנות פסטה.
מנות הפסטה היו טעימות ומשביעות מאד.
חנייה חינם בחניוני הקניון.
עפרה שלום, אנו מודים לך על הזמן בכתיבת חוות הדעת על הסניף. אנו עושים מאמצים ליצור חווית ביקור מושלמת. את מוזמנת לפנות אלינו תמיד גם ישירות במייל או בטלפון, כל פרטינו מופיעים באתר הרשת. , כמובן שחוות הדעת תועבר והנושאים שהעלית יטופלו. נשמח להמשיך ולראותך בסניפנו בברכה, לימור חכם, מנהלת שירות לקוחות - קבוצת קפהקפה
נכנסנו למקום כאשר מארחת בכלל לא הייתה במקום ולכן לא קיבלת אותנו בכלל. חיכונו כ-10 דקות עד שסוף סוף אנחנו פנינו לאחד המלצרים כדי שיתנו לנו שירות. קודם כל שביקשנו מיץ גזר נאמר לנו שאין כאשר שולחנות אחרות אכן הגישו. מיץ תפוזים היה פשוט מר ולא טעים לכן ביקשנו להחליף למיץ אחר ואל כך המלצר לא ממש התלהב להחליף. לאחר קבלת ארוחה, כל כמה דקות פנו מלצריות לכל שולחן עם הזמנות אחרות ביד ושאלו "האם זו הזמנוה שלכם?" הם לקחו הזמנות ולא ידעו עברו מי הביאו את הארוחה. סוף סוף ביקשנו שתיה חמה וגם עם השתיה המלצרית הסתובבה בכמה שולחנות עם אותה שאלה עד שהגיע לשולחן שלנו. גם זה כאשר אנשים משולחן הצמוד אמרו למלצרית שהקפה עבורנו. ביקשנו חשבון וכאשר שילמנו וביקשנו מהמלצרית לקחת את החשבון, היא פשוט אמרה לנו רק רגע, ניגשה לקופה ראשית והביאה לנו עוד חשבון. פשוט שירות מתחת לכל ביקרות. מלא לקוחות התלוננו על שירות ממש גרוע וכאשר קורה כל זה. מנהל הסניף פשוט כל הזמן היה בנייד שלו ולא התייחס למה שקורה במסעדה שלו!!!!!!! האם כך צריך להיות מקום
לאון שלום, צר לי על החוויה שחווית. הנושא מועבר מידית לגורמים הרלוונטיים לטיפול. אשמח אם תוכל לציין מס' טלפון כדי שנוכל לחזור אליך או ליצור עמנו קשר באמצעות מייל: cs@cafecafe.co.il או טלפון: 03-6968038 . בברכה, לימור חכם מנהלת שירות לקוחות קבוצת קפהקפה.
נכנסנו למסעדה ביום חמישי בשעות הערב המוקדמות. שלא כרגיל השירות היה גרוע:
חיכינו למעלה מעשר דקות עד שניגשו לקחת מאיתנו הזמנה (וגם זה אחרי שפנינו למלצר ולא ביוזמתו). כשהזמנו שתיה חמה אחרי האוכל היינו צריכים להזכיר למלצר אחרי כמה דקות שלא קיבלנו אותה - ואז היא הגיעה די קרה.
לא השירות שציפינו (ובפעמים קודמות גם קיבלנו).
23/12/2014