חולמים על ארוחה מפנקת בניחוח ים תיכוני מושלם? מתכננים מסיבת הפתעה מרגשת וחשוב לכם שהצד הגסטרונומי שלה יהיה מרשים במיוחד? מסעדת סזאר - ביסטרו בר מזמינה אתכם לחגיגה ים תיכונית קסומה המשלבת מקצועיות בלתי מתפשרת, איכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, טריות ותפריט ייחודי ומאפשרת לכם ליהנות מארוחה מושלמת שתרצו תמיד לחוות שוב. נשמח לעמוד לשירותכם במקצועיות, ביעילות ובאמינות ולספק לכם שירות מושלם לשביעות רצונכם המלאה!
השירות ממש מאכזב. המלצרית שהגיעה לקחת את ההזמנה עסקה בלנהל את המסעדה ולפתור עניינים (בוערים?) מעל הראש שלנו, שוב ושוב תוך כדי שדיברתי הפנתה את הראש לדבר עם מישהו אחר כך שנאלצתי לחזור על ההזמנה או שאלה שנקטעה באמצע. לאחר הפעם השלישית נאלצתי להציע לה לפתור את מה שדחוף ולחזור אלינו.
המלצרית שהחליפה אותה הקפידה להביא מפיות או מגבונים ל- 3 אנשים, בעוד שאנחנו היינו 4 . קש למשקה הקל כבר קמתי לקחת בעצמי. את הקינוח הביאה עם כפיות לארבעה אך עם מפית אחת...
המיזוג לא היה חזק דיו, בתחילה פנינו לבחור המעונב (ואיש השרות היחידי עם תודעת שרות אמיתי) שקיבל אותנו בכניסה עד בא המארחת. מתברר שהחלון היה פתוח. אך לצערנו גם אחרי חצי שעה לא היה שיפור משמעותי.
לסיכום, צוות מלצרים מיומן היה הופך את החויה למושלמת.
איריס שלום,
שמחתי לקרוא שנהנית מן האוכל, כמובן שהצטערתי שלא נהנית גם מן השירות.
בישיבת צוות שנערכה היום העברנו את הדגשים הרלוונטיים ואני משוכנע שדברים אלו לא יחזרו על עצמם.
אנו מודים לך על הביקורת ועל דברייך.
נשמח אם תיצרי עמנו קשר ב info@cezar.co.il.
איתי פלח יוגב
וצוות המסעדה.
חגגנו אירוע בר מצווה של בננו בתאריך 26.11.16.
נהנינו מהיחס האישי של איתי שהוא אחד מבעלי המקום.
באירוע עצמו השירות היה מעולה והצוות היה מקצועי וקשוב. האוירה הייתה משפחתית ונעימה. האורחים מאוד נהנו ואף לקחו כרטיסי ביקור.
אנחנו ממליצים בחום וכמובן שנגיע שוב.
חגגנו יום הולדת משפחתית והזמנו מראש מקום במסעדה. מקום נעים ומעוצב יפה. המקום היה יחסית מלא, היה לנו עיכוב בקבלת האוכל כנראה טעות של מלצרית חדשה, אך למרות זאת האווירה לא נהרסה, אפילו קיבלנו פיצוי קטן של קינוח .
מחירי המנות מעט גבוהות לטעמי והמבחר לא רב. אבל יש לציין שטעים.
שלום רב רוני,
אני שמח לשמוע שהמנות היו לטעמך, כמו גם שהאווירה המהנה נשמרה וכי התייחסו לעיכוב.
לעניין המבחר מעניין אותי:
1. האם קיבלתם את תפריט הערב? כלומר התפריט שמציג 8 מנות ראשונות ו15 מנות עיקריות?
2. האם הוצגו בפניכם הצעות היום שכוללות עוד 6 מנות נוספות?
אני שואל כי אני חושש שמא העניין לא נוהל כראוי - שכן אנו מקפידים להציג מגוון רחב של מנות, לרבות מנות צמחוניות, טבעוניות ונטולות גלוטן.
שלך בכבוד,
איתי יוגב.
שלום, תודה על תגובתך חזרה.
זה היה שבת בצהרים, ההינו 15 אנשים. לא חושב שקיבלנו תפריט ערב.
למיטב זכרוני גם לא היה את הצעות היום.
רוב המבוגרים לקחו - פגטיני כבדים, והמבורגר, והיה גם ביף אחד נדמה לי .
לילדים לקחנו את ארוחת הילדים עם השניצלונים וצ'יפס שבאמת היתה מנה גדולה ומכובדת.
היינו קבוצה גדולה והזמנו חדר פרטי.
נאמר לנו שאפשר להפעיל על גבי המקרן סרטון שערכנו אבל התברר שאין מסך בחדר.
המנות שהתחילו לצאת היו ממש בדיחה. קרפצ'יו לא טעים במילים מעטות. יצאו איזה 6 קערות של סלט לא ברור שיש בהם רק חסה ללא רוטב וללא כלום. כך שמנות הפתיחה לא התאימו למה שהיה רשום בתפריט כשסגרנו.
מנות עיקריות היו לא מה שרצינו. בשולחן הוזמנו 9 סטייקים ונאמר לנו שאין מספיק. תשובה בכלל לא הגיונית. (זה כמו שתגיע לבית קפה ויגידו לך שהקפה נגמר).
כל הזמן הגיעו מלצרים עם המנות שלא הזמנו וניסו לשכנע את האורחים לקחת את זה במקום מה שהזמינו. בסוף ראיתי שדודה שלי נכנעה ולקחה פסטה עם סלמון קצוץ כשהזמינה פילה סלמון. אחד הסטייק לא הגיע כלל ונאלצנו לקום מספר פעמים כדי לבדוק למה העיכוב. (היא קיבלה מנה כשכולם כבר גמרו לאכול).
לא אהבתי בכלל שהמלצרים באים לשולחן שלנו ומנסים לדחוף לנו מנות שלא הוזמנו אצלנו. זה קרה למשך כל הארוחה. נוצרת השאלה מאיפה באו המנות? אולי משולחן אחר שסירב לקבל אותן מאיזו שהיא סיבה.
אני הזמנתי פיש & צ'יפס. זו מנה מסורתית. היה צריך לציין שמנה מוגשת לא בדרך המקובלת. קיבלתי נתחי דג גדולים (לא פילה). בציפוי גס, עם העצמות שלא יכולתי בכלל לאכול את זה. ובגלל שלפני זה נגמרו להם הסטייקים לא היה לי מה להזמין. וראיתי שבחורה שישבה מולי נשארה ללא מנה כלל.
הקינוחים היו בסדר, ותה. השירות היה ממש חסר שם.
בסוף הארוחה גילינו שחייבו אותנו 250 ש"ח יותר ממה שסיכמנו.
וכשביקשנו לזכות האחראי אמר שזה מסובך. ההרגשה הכללית הייתה כאילו שמנסים למרוח פה את העסק. זו סך עסקה אחרונה שבוצע ולא אמור להיות מסובך. הוא ניסה להתווכח איתנו שהיו יותר סטייקים. בסה"כ תחושה מאוד לא נעימה. ושרות גרוע. ולא טעים
הביקורת שלך אינה אחראית כלל ואינה נאמנה למקור.
את פשוט מניחה שרובוטים חסרי נשמה פועלים בכל ארגון ולכן מותר לך להתבטא בכל אופן שתחפצי .. [כפי שסבא שלי ז"ל נהג לומר- "בלי לתת לעובדות לבלבל אותך"]
1. בחדר יש מסך, מקרן ומערכת שמע מרכזית- זה שלא התרנו לך להשתמש במחשב המסעדה לטובת הקרנת המצגת הפרטית שלך אין פירושו שאת יכולה לשקר לקוראים,
2.מנות הסלט הוגשו עם לחמים והקדימו את כל- אבל כל המנות הראשונות הרשומות בתפריט (לרבות קרפצ'יו אשר לא היה רשום בתפריט וניתן כמתנה- צר לי שלא היה לטעמך). לא ברור לי מדוע אינך מציינת מפורשות בביקורת שלך שהגיעו כל המנות הכתובות בתפריט וחודשו ללא הגבלה- מדוע אינך כותבת את האמת?
3. בתפריט היה אנטריקוט 300 גר', לשולחן היו חסרים 3 סטייקים במשקל זה והוצע להם סטייק סינטה במקום, משלא הביעו עניין בסינטות הוגשו להם אנטריקוטים במשקל 400 גר' ללא כל חיוב וללא כל הגבלה כמותית- מדוע שוב לא כתבת את האמת?
4. לא רק ששום מלצר לא ניסה "לשכנע" אורחים לקחת מנות שלא הזמינו- אלא שאשמח אם מישהו יסביר לי כיצד ניתן לשכנע אורחים בתפריט סגור - ארוחה ללא הגבלה לקחת מנות שלא הם הזמינו?!
5. הפיש & צ'יפס הינה מנה קלאסית המוגשת כ35 פעמים ביום! מדובר בפילה בורי בציפוי שקדים ופצפוצי אורז.. אני שמח שלדעתך מדובר ב"מנה מסורתית" אך אנו מגישים אותו בדרך שלנו (ללא עצמות, ודרך אגב גם "נתח דג גדול" הוא פילה, למסעדה אין כלל דג שלם בתפריט)
6. אף אחד לא חייב את הלקוחה 250 שקלים יותר-יתכן שהלקוחה "שכחה" שיש תוספת של 25 שקלים למנת סטייק - זה גם כתוב מפורשות בהצעת המחיר ובתפריט האירועים שלנו [מצד שני נשכחו כל כך הרבה דברים מצידה, לא הייתי מצפה שתדייק בזה], בנוסף החשבון בוצע מולה באמצעות מחשבון, לא ברורה הטענה לפיה "האחראי אמר שזה מסובך" מה כבר יכול להיות מסובך בפעולת כפל פשוטה של מחיר לסועד וכמות סועדים כאשר אין מחלוקת לגבי כמות הסועדים הנוכחים והמחיר לסועד?!
עם התחושה הלא נעימה שלך איני יכול להתווכח- זה נכון. בנוסף אחד הסטייקים אכן לא הגיע בזמן ואכן צר לי על כך ואני גם נכון לפצות עבור זה.
כאשר יצרתי קשר עמך לא הבעת כל נכונות לתיקון (וכמובן שאינה חייבת) אלא מן דחף הרסני שכזה- תתביישי לך.
מה גם שאני סבור שביסודו אדם צריך להיות נבזי בכדי לכתוב דבר כמו: "מנסים לדחוף לנו מנות.. אולי משולחן אחר שסירב לקבל אותן.." את פשוט מניחה שיושרה מקצועית היא משהו שנוהגים לפיו כאשר מעוניינים וזונחים אותו כאשר לא נוח.
הביקורת אינה אחראית, טועה ומטעה.
מסעדה שעורכת מאות אירועים ומאכילה אלפי סועדים בכל שבוע לא יכולה להרשות לעצמה להתנהג כפי שמתואר פה.
אנו נמשיך לעמוד בסטנדרט המקצועי שלנו עם מאות ההמלצות שלנו (באתר זה בלבד, שלא לדבר על מובילי אתר "מפה" ואתר "טריפ אדוויזור") מהסיבה הפשוטה שאנו מאמינים בייעוד שלנו: להמשיך ולשרת אנשים לשביעות רצונם.
05/08/2019