Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סזאר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים ב' - שבת
12:00 - 23:00
עיסקיות ב-ה 12:00-18:00
צפה בשעות הפעילות

חולמים על ארוחה מפנקת בניחוח ים תיכוני מושלם? מתכננים מסיבת הפתעה מרגשת וחשוב לכם שהצד הגסטרונומי שלה יהיה מרשים במיוחד? מסעדת סזאר - ביסטרו בר מזמינה אתכם לחגיגה ים תיכונית קסומה המשלבת מקצועיות בלתי מתפשרת, איכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, טריות ותפריט ייחודי ומאפשרת לכם ליהנות מארוחה מושלמת שתרצו תמיד לחוות שוב. נשמח לעמוד לשירותכם במקצועיות, ביעילות ובאמינות ולספק לכם שירות מושלם לשביעות רצונכם המלאה!

עוד פרטים

מידע נוסף על סזאר

אזורי שירות

רחובות

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

מסעדות רומנטיות

משלוחי אוכל

חדר פרטי VIP

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

נקי מעישון

עוד פרטים

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

איטלקי

צרפתי

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9417491

טלפון נוסף 053-9442764

טלפון נוסף 08-9465444

פקס 08-9464436

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סזאר
נווט

וידאו ותמונות של סזאר

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על סזאר

4.2
ציון כללי 4.5
מחיר 3.6
אוכל 4.4
שירות 4.2
אוירה/משלוח 4.4
אווירה 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מסעדה מומלצת מאוד
היינו הערב האוכל טעים מאוד, קינוחים מושלמים, אוירה נעימה, והמחיר מצויין הצ'יפס מומלץ מאוד
האוכל היה מצויין.
השירות ממש מאכזב. המלצרית שהגיעה לקחת את ההזמנה עסקה בלנהל את המסעדה ולפתור עניינים (בוערים?) מעל הראש שלנו, שוב ושוב תוך כדי שדיברתי הפנתה את הראש לדבר עם מישהו אחר כך שנאלצתי לחזור על ההזמנה או שאלה שנקטעה באמצע. לאחר הפעם השלישית נאלצתי להציע לה לפתור את מה שדחוף ולחזור אלינו. המלצרית שהחליפה אותה הקפידה להביא מפיות או מגבונים ל- 3 אנשים, בעוד שאנחנו היינו 4 . קש למשקה הקל כבר קמתי לקחת בעצמי. את הקינוח הביאה עם כפיות לארבעה אך עם מפית אחת... המיזוג לא היה חזק דיו, בתחילה פנינו לבחור המעונב (ואיש השרות היחידי עם תודעת שרות אמיתי) שקיבל אותנו בכניסה עד בא המארחת. מתברר שהחלון היה פתוח. אך לצערנו גם אחרי חצי שעה לא היה שיפור משמעותי. לסיכום, צוות מלצרים מיומן היה הופך את החויה למושלמת.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

05/08/2019

איריס שלום, שמחתי לקרוא שנהנית מן האוכל, כמובן שהצטערתי שלא נהנית גם מן השירות. בישיבת צוות שנערכה היום העברנו את הדגשים הרלוונטיים ואני משוכנע שדברים אלו לא יחזרו על עצמם. אנו מודים לך על הביקורת ועל דברייך. נשמח אם תיצרי עמנו קשר ב info@cezar.co.il. איתי פלח יוגב וצוות המסעדה.
מקום מאוד נחמד
אווירה נחמדה, אוכל טעים, השירות אדיב והמחיר בסדר גמור לתמורה
היה מדהים. ממליצים בחום!!!
חגגנו אירוע בר מצווה של בננו בתאריך 26.11.16. נהנינו מהיחס האישי של איתי שהוא אחד מבעלי המקום. באירוע עצמו השירות היה מעולה והצוות היה מקצועי וקשוב. האוירה הייתה משפחתית ונעימה. האורחים מאוד נהנו ואף לקחו כרטיסי ביקור. אנחנו ממליצים בחום וכמובן שנגיע שוב.
חגיגה משפחתית
חגגנו יום הולדת משפחתית והזמנו מראש מקום במסעדה. מקום נעים ומעוצב יפה. המקום היה יחסית מלא, היה לנו עיכוב בקבלת האוכל כנראה טעות של מלצרית חדשה, אך למרות זאת האווירה לא נהרסה, אפילו קיבלנו פיצוי קטן של קינוח . מחירי המנות מעט גבוהות לטעמי והמבחר לא רב. אבל יש לציין שטעים.
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

06/10/2015

שלום רב רוני, אני שמח לשמוע שהמנות היו לטעמך, כמו גם שהאווירה המהנה נשמרה וכי התייחסו לעיכוב. לעניין המבחר מעניין אותי: 1. האם קיבלתם את תפריט הערב? כלומר התפריט שמציג 8 מנות ראשונות ו15 מנות עיקריות? 2. האם הוצגו בפניכם הצעות היום שכוללות עוד 6 מנות נוספות? אני שואל כי אני חושש שמא העניין לא נוהל כראוי - שכן אנו מקפידים להציג מגוון רחב של מנות, לרבות מנות צמחוניות, טבעוניות ונטולות גלוטן. שלך בכבוד, איתי יוגב.

רוני - תמונה
תגובה של רוני

14/10/2015

שלום, תודה על תגובתך חזרה. זה היה שבת בצהרים, ההינו 15 אנשים. לא חושב שקיבלנו תפריט ערב. למיטב זכרוני גם לא היה את הצעות היום. רוב המבוגרים לקחו - פגטיני כבדים, והמבורגר, והיה גם ביף אחד נדמה לי . לילדים לקחנו את ארוחת הילדים עם השניצלונים וצ'יפס שבאמת היתה מנה גדולה ומכובדת.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist