Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
6:00 - 23:59
6:00 - שעה לפני כניסת שבת
שעה אחרי צאת שבת - 23:59
צפה בשעות הפעילות

רשת "מאפה נאמן" מחזיקה בכ-41 סניפים, שבהם תוכלו למצוא את מגוון המאפים המיוחדים והמדהימים במחירים שווים לכל כיס. כבר בהיכנסך לאחד מסניפנו תוכל לחוש בחמימות הביתית העוטפת אותך ובריחות המשכרים הממלאים את החלל.המוטו שלנו הוא להביא לחך הישראלי מוצרי מאפה גורמה שעושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ועטופים בטעמים הביתיים של בית אבא.

עוד פרטים

מידע נוסף על מאפה נאמן

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

קונדיטוריות

מותגים ורשתות - קונדיטוריות

מאפה נאמן

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9416821

טלפון נוסף 02-6231275

פקס 02-6231275

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מאפה נאמן
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על מאפה נאמן

4
מחיר 4.5
אוכל 5
שירות 4
אוירה/משלוח 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קפה אחלה
בית הקפה האהוב עלי בירושלים ויש לו מספר גדול של סניפים. במקום יש ארוחות בוקר, סנדוויצ'ים, מאפים ושתייה חמה וקרה. הפעם מיהרתי ולא ישבתי וקניתי קפה לדרך. הקפה שלהם זול מאוד, אבל טוב מאוד. המחיר הזול לא מקלקל את האיכות. שירות מצוין עם חיוך ותמיד כיף להיכנס לשם.
יאמייי
העניין הוא שאני לא מש זוכרת איך קוראים למאפה,אבל זה מעין קרואסון משולש,לא מאד גדול אבל בפנים יש המון המון שוקולד נמס וחםםם.....קונה שם את המאפה הזה כמעט כל פעם ולא מוותרת!! רק חשוב לציין שאי אפשר לאכול ממנו יותר ממשולש וחצי...זתומרת כשתאכלו אתם תבינו לבד-זה יותר מדי! המחיר היה בסדר גמור-ציפיתי למחיר גבוה יותר בהתחשב בכך שזה מאפה נאמן.....האוירה כיפית וחמימה והעטובדים אדיבים מאד,רק שמרוב לחץ קשה להם להגיש שרות בזמן.לפי דעתי הם צריכים להוסיף עוובדים למקום. ממליצה בחום!!
  • 1

44 סניפים של מאפה נאמן

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist