ארון אחרי שנה וחודשיים בלי שום סיבה התפרקו המגירות . מבקשים 50% מסכום הארון על תיקון . מיטה שקנינו חורקת ורועשת מהרגע הראשון באו לסדר 3 פעמים ועדיין אותו דבר. איכות מוצרים ירודה מאד שירות לקוחות רע מאד .
שרות לקוחות מזעזע!
בקשתי לקבל החזר על מוצר שהחזרתי באריזתו המקורית, עבר חודש ועד עכשיו לא זיכו אותי בחזרה, עונה מישהי בשרות בשם מלי, צועקת ומזלזלת , טורקת את הטלפון בפנים, נותנת שירות מזעזע!!!!
צריך להיזהר מאוד מהחברה הזו.
כורסא שקניתי, אחרי 11 חודשים הרגל התחילה להתנדנד. פניתי אחרי שנה וכמה ימים, והסכימו לשלוח מתקן רק בתשלום. תיאמו לי חודש!!!! אחרי, והיום התקשרו לדחות בעוד שבועיים. מלי טרקה לי את הטלפון בפרצוף ללא תיאום
קניתי מזרון בשומרת הזורע המזרון הגיע תוך 9 ימים.
ברגע שהסרתי את הניילון מהמזרון עלה ריח של עובש , מיד יצרתי קשר עם שרות לקוחות תארתי להם את המצב הם שלחו אלי נציג שקבע שהמזרון בסדר גמור ועלי לאוורר את החדר. לצערי למרות בקשותי להחליפו נתקלתי בסרוב בטענה שהמזרון לא מסריח ואם לא הייתי מסירה את הניילון היו שוקלים להחליף לי את המזרון.
לא ידעתי שאני אמורה לישון כל חיי עם ניילון על המזרון.
מאכזב מאוד שלמתי ממיטב כספי ואני מרגישה מנוצלת.
חבל לי שכך פני הדברים ועצוב פעם הייתם שם דבר של טיב ואיכות.