Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
נגב אוהלים בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 18:00
8:00 - 13:00
בתיאום מראש
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - 10% הנחה למביא קופון זה.

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

חברת נגב אוהלים בע"מ מעניקים שירותי השכרת אוהלים בעלי עמידות גבוהה, ופתרונות הצללה בכל גודל, בכל זמן, לכל מזג אוויר, תנאי שטח ומטרה. החברה משכירה גם מגוון גדול של מוצרים משלימים, כגון: במות לאירועים, כסאות, ברזנטים, ציוד ושירותים למסיבות, הלוויות ואבלות, רשתות הצללה, שולחנות, מתקני מים, מיחמים, מאווררים, מקררים, תאורה, פטריות חימום ועוד. שירותי החברה כוללים הובלה, הרכבה, הקמה ופירוק.

עוד פרטים

תחומי שירות

סגירות חורף סוככים ניקיון ותחזוקת סוככים סגירות חורף סככות לרכב ייצור סוככים סוככים לבית סוככי גינה פתרונות הצללה ברזנטים אוהלים לאירועים סוככים נגד גשם (ולהצללה)
עוד פרטים

מידע נוסף על נגב אוהלים בע"מ

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

אוהלים וברזנטים

תחומי עיסוק נוספים

סוככים וסגירות חורף

קהל יעד

המגזר הפרטי

המגזר העסקי

שירותים נלווים

שיווק שמשיות וריהוט גן

סוככים בהדפסה אישית

סוג הסוכך

סוככים קבועים

סוככים מתקפלים

סוג החומר

בדי שמשונית

מאפיינים נוספים

השכרת ציוד למסיבות ולאירועים

תפירת מוצרים לפי הזמנה

שירות לפרטיים

שירות לעסקים ולמוסדות

השכרת מאווררים ותנורים

השכרת כיסאות ושולחנות

השכרת מקררים ופלטות שבת

שיווק מתקנים מתנפחים

אוהלים בעלי תו תקן

עוד פרטים

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3270888

טלפון נוסף 08-6236008

מפה

Navigate
מפת הגעה אל נגב אוהלים בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על נגב אוהלים בע"מ

4.5
ציון כללי 5
מחיר 3.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 4.5
שירות 4
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי אל העסק לצורך השכרת כיסאות, שולחנות, מקרר ותנור לאירוע. הכל היה בסדר - הובילו, לקחו. הגיעו בזמן. המחיר היה בסדר למרות שלא עשיתי סקר שוק. פניתי אל העסק כי השתמשתי בשירות שלהם לפני כמה שנים.
הלכתי אליהם כי הייתי צריך גגון פלסטיק קשיח. השירות היה בסדר גמור - זריז, יעיל ובזמן. המחיר היה הוגן. בדקתי מספר מקומות והלכתי אליהם בגלל שהם זולים.
פניתי לבית העסק על מנת להזמין ציוד, יש לי מסעדה ואני עובד איתם הרבה ומזמין מהם כסאות, שולחנות וציוד אחר, התנהלות בית העסק מולי הייתה מצוינת, קיבלתי הכל בזמן והמחיר היה בהתאם לציפיות, אני עובד איתם כבר זמן רב.
פניתי אל "נגב אוהלים בע"מ" רציתי להשכיר מאווררים תעשייתיים. הייתי מרוצה הכל היה מעולה. מאוורירים איכותיים מאוד, השירות אדיב מאוד אני מאוד מרוצה. מחיר מצוין, לא יקר. האספקה הגיעה בזמן ללא איחורים.
הזמנתי את השרות שלהם , על מנת שיקימו לי אוהל , בכדי שיהיה מקורה וחמים להכנסת ספר תורה , לעילוי נשמת אחי היקר , , והשירות לא היה לשביעות רצוני , משום שהם חוררו חורים בעץ הדאקורטיב , הגדר מסביב לבית,אחד הפועלים אמר שזה שום דבר,בעל הבית אמר לי שאני צריכה לתת טיפ לעובדים , המחיר היה יקר , עשיתי רק השוואה אחת, לא היה לי זמן לעשות השוואת מחירים,העובדים ביקשו טיפ ביום ההרכבה וגם ביום הפירוק , ונאלצתי ללם יותר וזה לא נראה לי רלוונטי לבוא ולבקש טיפ נתתי טיפ של מאה ש"ח יותר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist