קיבלתי חיובים של 50 ש"ח על חניה שלא בוצעה בפועל בכחול לבן, מאחר שהאפליקציה של פנגו לא פעלה כראוי והמשיכה להראות צג של הפעל חניה במקום להציג את צג של אפשרות לסיום חנייה וספירת הזמן.
לדעת הנציגה הקטנתי ראש שלא התקשרתי לשירות פנגו לוודא שהחניה לא הופעלה בפועל, וגם היה עלי להירשם לשירות תזכורת אישית, כך הייתי מקבלת תזכורת לביטול חנייה ולא הייתי מחוייבת מלכתלחילה בסכום כל כך גבוה כי הייתי מגלה את התקלה באפליקציה באותו רגע ומצמצמת את החיוב גודל החיוב.
הפסקתי לעבוד איתם למניעת חיובים מוטעים נוספים, כמו כן אין להם פתרון לאפליקציה התקולה שלהם....האשמה היא רק שלי מבחינתם.
נא להיזהר מהפעלת חניה דרך האפליקציה של פנגו!!!!!
אני חונה בכל מקום בארץ ללא קושי בתשלום. אין צורך לחפש מטבעות. קל לחנות יותר משעתיים ע"י ביטול חניה והפעלה מחודשת.
משלם רק על זמן החניה ולא יותר..
שירות טלפוני מקצועי ואדיב.
חברת פאנגו ממשיכה לחייב ב4.50 שקלים לחודש עבור התראה של גמר חניה , למרות שביקשתי מהם כבר לפני חודשיים להפסיק את החיוב הם ממשכים . מדובר בסכום פעוט כפול מספר צרכנים ותקבלו את הסכום
לקוחה יקרה. שירות תזכורת אישית שבגינו את מחוייבת ב-4.50 ש"ח כל חודש נועד להגן על הלקוח מפני דו"חות ולתזכר אותך כרבע שעה לפני זמן סיום החניה לפי הרשות שבה את חונה. במידה ואת לא מעוניינת בשירות, את מוזמנת להתקשר למוקד שירות הלקוחות של פנגו בטלפון 4500* ולבקש מנציג השירות לבטל לך את השירות הזה. יום נעים, פנגו+
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user67584
23/01/2012
5
השרות הטלפוני ובכלל
ברצוני לציין לטובה את השרות שנותנים פנגו חניה סוללרית , ביקשתי שנציגת פנגו תחזור אלי והיא חזרה מייד טיפלה באופן מקצועי ביותר ועם הרבה סבלנות ואדיבות בלתי רגילים שם הנציגה יעל.
18/06/2013