קניתי בריקושט ארנק של לומברג'ק ב139 ש"ח וגם אולר משטרתי טקטי. השירות היה טוב מאוד, המוכר ענה לי באדיבות על כל השאלות ובסוף בחרתי את המוצרים. הארנק שכב אצלי במגירה שנה וחצי ובסוף נזכרתי בו והתחלתי להשתמש. מהר מאוד הכיס של המטבעות נקרע ופניתי לחנות שם נאמר לי שיש עליו שנה אחריות אך מכיוון שאני מצאתי באינטרנט את אותו ארנק עם שנתיים אחריות, עמירם המנהל החליט לקחת אחריות ושלח את הארנק לתיקון. הארנק חזר מתיקון אך שוב נקרע ואני נאלצתי לשלוח אותו לתיקון באופן עצמאי. יש לציין שלאורך כל הטיפול בנושא עמירם היה זמין בטלפון האישי שלו לטיפול בבעיה והתייחס בצורה יפה מאוד. קניתי רק שני מוצרים אז אני לא יודע אם הבעיות שנתקלתי בהן אכן מייצגות את כלל המוצרים בריקושט אך הטיפול בבעיתי היה מצויין.
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user38613
02/10/2011
2
דחיפת מוצרים ללא צורך
פנינו לריקושט בקניון הזהב. שירת אותנו מוכר, שלמרות שציינו שהבן שלנו מתגייס לטירונות 02, כלומר לא קרבי, דחף לנו עוד ועוד מוצרים, שמיועדים לקרבי ולא נתן לנו מרחב להסס אם לרכוש אותם או לא. הוא היה קצר רוח, למרות שהיה מקצועי למדי. כלומר, מצד אחד ידע מה מטרתו של כל מוצר, אבל מצד שני נתן לנו תחושה שאנחנו לא מבינים כלום והוא היחיד שמבין וכל מוצר שהססנו לגבי רכישתו, הוא הפך להיות קצר רוח. לדוגמא: הציע משחת נעליים עם מברשת. אמרתי שעדיף להשתמש במשחת נעליים נוזלית והוא ביטל אותי בהתנשאות בטענה שרק משחת הנעליים שלהם היא זו שמתאימה למתגייס, מה שלא נכון כמובן, וגם הוכח כלא נכון בטיורנות. כך גם לגבי מוצרים אחרים, שאמר שאי אפשר לבזבז עליהם זמן כי הם רק 5 ש"ח או שהם חיוניים ואין לי מה לחשוב אחרת וכד'. בסופה של קניה יצאנו מהחנות מותשים עם הרגשה שדחפו לנו מוצרים. צרפתי חשבונית קניה אחת מתוך מספר חשבוניות, כי הפרדנו את הקניה לכמה חשבוניות בשל שימוש בתוי קניה וזיכוי שהיה לנו (שלא תופס על מבצעים).