רמי לוי שיווק השקמה הינה רשת מרכולים קמעונאית הפועלת במתווה ייחודי של רשת דיסקאונט,החברה פועלת במתווה ייחודי בו העלויות התפעוליות זולות לרוב בעשרות אחוזים מהמקובל בשוק.תפיסה עולם צרכנית מהפכנית היא שעומדת בבסיס הצלחת החברה. תפיסה זו רואה את רשת "רמי לוי שיווק השקמה" כחלק מן הקהילה הצרכנית, ומציבה את הקונה במרכז ומחויבת להיענות לצרכיו , להעניק לו סל מוצרים רחב ואיכותי , במחירים הנוחים ביותר.
חיכיתי בבית לשליח. הגיעו כל הקפואים נמסים ונוזלים. אין קירור. ערבבו חומרי ניקוי עם מזון באותו שקית. שקיות ענקיות,מלאות מוצרים עם חור- לא ארזו שקית קילו מלח בנפרד- נקרע ונשפך על כל המוצרים ובגלל שבשקית הגדולה היה חור כל רצפת המטבח שלי מלח. הזמנתי 3 בצלים- אחד רקוב בקטע רע.
בסניף רשל"צ מחלקת ירקות בשעה 0930 ללא חלק מהמוצרים.כנ"ל מחלקת פירות. מבחר מוצרים מועט באותם מחלקות.מחלקת גבינות העובדת עומדת ואוכלת ומגיבה לשאלות ולשרות באי רצון בולט.במחלקת הירקות שאלתי את אחד הירקנים מדוע אין מחיר על האבוקדו והוא פתר אותי בזה מה שיש.לגבי בשר טרי שרכשתי וביקשתי לטחון.בעת ששמתי אותו בתנור הוא השיל מים כאילו היה בתבשיל ולא בגריל.לגבי מבחר לחמים,אין לחם איכותי מסוג שאינו מכיל חומרים משמרים וזה חבל.ורק בסניפי רמי לוי אנינתקל בשקיות של פיתות שמכילות שמונה פיתות?! ולבסוף אף פעם אני לא מוצא בקופה הראשית סלי בד.למרות הפירסום שניתן לקבלם בקניה גדולה. בקיצור אכזבה מתמשכת מחוית קניה מפוקפקת ביותר.תודה