עשינו היום (ימי קורונה) קנית מזון בסופר זה. רוב העובדים חבשו מסכה על הפה בלבד (לא על האף). בנוסף חלקם עברו ממש צמוד ללקוחות. אם הדבר ימשך , בפעם הבא אצטרך לפנות למשרד הבריאות.
סופרמרקט שאנו הולכים אליו לעיתים לקניות פיזיות - גדול, נוח ומרווח.
לאחרונה החלנו לבצע קניות ממנו באינטרנט - האתר נוח וזמין, אבל בפועל המשלוח מגיע באיחור, תוך בעיות רבות בזמינות מוצרים ובתיאום אליו מתחייבים מראש עבור תחליפים.
לא פעם היו חסרים מוצרי בסיס כמו ביצים או מלפפונים שנראה לי קצת מוזר...
קודם כל, ראוי לציין שהסניף ענקי. ולכן יכול להכיל כמויות של קונים. ואכן, למרות הכמות המטורפת של הקונים שהיתה, לא הורגשה צפיפות. ובנוסף, הקופאית עבדה במהירות ראויה לציון. הסניף נקי ומסודר. ממש נהניתי לקנות שם.
למרות שלא הצלחתי להזמין באינטרנט קניתי בסניף ומאוד מרוצה
ביליתי חצי יום מול המחשב בשביל לבחור את המוצרים ואת הכמויות ולא לפספס כלום.
ביום של המשלוח התקשרו אלי מהסופר לעדכן אותי שהיו חסרים 8 מוצרים מתוך 35 שרציתי. אחרי שיחה מאוד קצרה מול הבחורה שמכינה את המשלוח הבנתי שיש שם בילבול אחד גדול, אמרתי לה שאני רוצה לבטל את ההזמנה. היא העבירה אותי למנהלת והיא ניסתה לשכנע אותי שיש חוסרים בגלל פסח (למרות שאף אחד מהחסרים לא היה חמץ), בכל אופן החלטתי לבטל. חייב לציין שהיו ממש בסדר שאחרי כמה דקות התקשרו אלי לוודא את הסיבות של הביטול והיו מאוד נחמדים ואדיבים. והחשוב מכל שלמרות הביטול והכל יכולתי להשתמש בקופונים שזאת היתה הסיבה שבגללה רציתי לקנות בשופרסל מלחתחילה.
בסוף הגעתי לסניף ונהנתי ממחירים מאוד נחמדים לקראת חג העצמאות. הפירות וירקות ברמה מצוינת ודרך הגב, בסניף היה כל מה שרציתי מהרשימה