המשביר לצרכן הינו בית הכלבו הגדול והמוביל בישראל, מונה 39 סניפים שנמצאים בקניונים ובמיקומים מרכזיים בכל רחבי הארץ ומציע מגוון עשיר של מותגים מובילים באיכות בלתי מתפשרת. קוסמטיקה, אופנת נשים גברים וילדים, ספורט, בגדי ים, הלבשה תחתונה, טקסטיל, כלי בית, נעליים, אביזרי אופנה, מוצרי חשמל, תכשיטים, צרכי נסיעה ועוד.הרשת גם מפעילה את 365 club מועדון הלקוחות הגדול במדינה המונה מעל 633,000 בתי אב שנהנים ממגוון הטבות ומבצעים בלעדיים לאורך כל השנה.
יש לי דברים טובים לומר על איכות המוצרים , ומגוון המוצרים, ומבצעי המועדון.
כל אלו ל א עומדים לזכות החברה כשחווית הקניה גרועה כל כך , והצרכן נתפס כסחבה.
אוכל להעיד שכאלה הם פני הדברים בסניף עפולה. לכאורה.
8 קופות קיימות ובהחלטת מנהלת רק שתיים מאוישות. והלקוחות מיהם ? שימתינו 50 דקות.
הדבר מקומם צרכנים רבים.
אשר על כן פניתי לשוחח עם פ' מנהלת סניף עפולה. (23/11/17 -16:00)
בדיעבד -מצטער שפניתי. אין גישה שרותית ובעצם אין עם מי לדבר. ה
נראה לכאורה כאילו ה"קונה" ה"צרכן" הוא סרח עודף. הבנתה אינה תואמת מציאות לכאורה
חברי במשביר- כך בדיוק א י ן משמרים ציבור לקוחות מרוצים
כמי שהרשת דוקא חשובה לו (כן,כן) אני פונה לחברי בהנהלת המשביר.
אנא... עשו סדר בסניף עפולה
מחיר זול לפלאפון של AKAI
התקלקל תוך כמה ימים - שרות תיקון שלוקח מינימום שבועיים!
תקלות חוזרות ונשנות ואיכות שירות לקוחות גרועה.
מנהלת לא מגיבה לתלונות ובקשות לטיפול בבעיה.
מאכזב מאד.