לפני הזמנת פינת עבודה יצרתי קשר עם שירות לקוחות של(In Style) לתומי חשבתי שאני מדבר עם שירות לקוחות ונאמר לי שההזמנה תהיה מוכנה תוך 24 יום בשיחה נוספת אחרי 30 יום היה לי די תמוה שכל נציג אומר משהו אחר אבל אז לא יחסתי לזה חשיבות .ביום ההתקנה הגיעו שני מתקינים בני מיעוטים שאחד מהם היה מתלמד תוך כדי התקנה התברר שחסרה שידה שעליה מותקן השולחן כאשר שאלתי את המתקינים למה הם לא בדקו לפני שיצאו להתקנה התשובה שלהם הייתה זה לא בעיה שלנו זה בעיה של המחסן אני רק מוביל, אמרתי לו אתה לא רק מוביל אתה גם מתקין למה אתה לא בדקת ואז הוא התחיל לתעצבן ואמר לי תעשה לי טובה תן לי לעבוד בשקט, בהמשך התקנה המתקין התקין את הרגליים של השולחן בכיוון ההפוך של השולחן כלומר על הצד העליון, ואז שאלתי אותו תגיד לי אתה לא יודע איך להתקין אז הוא אמר לי אנחנו גם בני אדם טועים שאלתי אותו אז מה עושים אז אומר עכשיו אני אהפוך לך את הרגליים יהיה לך חורים קטנים למעלה,אמרתי לו מה זאת אומרת אני הזמנתי מוצר חדש אני רוצה שהכל יהיה פיקס, מתקין אמר טוב אז אנחנו לוקחים את הפלטה של השולחן גם ככה אנחנו צריכים להביא לך שידה והשאירו פינת עבודה כולה מפורקת בצד ועזבו לא לפני התעקשו שהם צריכים לקחת כסף על הובלה 150 שקל שאלתי אותם מתי הם באים נאמר לי שהם לא יודעים מתישהו שאני אדבר עם החנות.ומי מאותו יום כבר למעלה מכמה ימים אני לא יכול לתפוס את החנות התברר לי בדיעבד בטלפונים שהם מפרסמים כי חנות ושירות לקוחות עונים ומזדהים כי In Style זה בעצם סטודנטים שזה מרכז הודעות שמבטיחים שיחזרו אליי בהקדם ואף אחד לא חוזר ואין להם שום שירות לקוחות בכלל פשוט רמאות כל עוד הכל טוב מחייבים אותך ברגע שיש בעיה אז אין עם מי לדבר.אינסטל(In Style) זה רמאות.
רכשתי ארון שיר 5 דלתות באוקטובר.כחודש לאחר מכן 3 המגירות קרסו אחת על השנייה, ובאחת מהן המסילה פשוט התנתקה מהמגירה. התקשרתי לחברה בתאריך 25.11.19, נאמר לי לאחר מדידה שהמגירות קטנות מדי לגודל הארון ושתגיעו להתקין לי חדשות(אז למה התקנתן אותן מלכתחילה?? שיטת מצליח? אולי לא יקרסו????)המתנתי בסבלנות שבועיים בעוד שכל הבגדים במגירות על הרצפה. 9.12 שום מילה מהחברה. התקשרתי לברר סטטוס, נענתי בעייפות וחוסר חשק שאולי השבוע ואולי שבוע הבא. חייבת לציין שבמעמד המכירה סיפקו את הארון תוך כמה ימים!!! שירות בינוני וחבל.
רכשתי ספרייה לספרי קודש,בחורה נחמדה בשם חן נתנה שירות מצויין ומסרה פרטים מדוייקים לגבי המוצר וזמן האספקה,אני בחור דתי והזמינות של הספרייה הייתה חשובה מאוד,לאחר כמה ימים ביקשתי אם אפשר לעשות מאמץ ולהקדים את האספקה,דיברתי עם בחור בשם דורון שמסר לי שינסה,לאחר מספר ימים התקשרו ולשמחתי יומיים לאחר מכן הספרייה אצלי מורכבת!!! לפני זמן האספקה המיועד.
אין ספק שבאמת ניסו ולא זלזלו בבקשתי,אני ממש מרוצה מהשירות ,מהיחס והזמינות,אין ספק שכשארצה לקנות מוצר שיש להם לא אהסס,ממליץ בחום לכולם.
חיים ע. מראשון לציון
אנו משקיעים מאמצים רבים לספק מוצר ושירות ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים הנמוכים ביותר ומעריכים מאוד לקוחות שטורחים להודות, זה לא ברור מאליו. זה בהחלט מעודד ומחמם את הלב.
15/12/2016