Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
11:00 - 23:30
11:00 - 15:00
שעה אחרי צאת שבת - 23:30
צפה בשעות הפעילות

בורגרס בר נוסדה בשנת 1999 וכיום היא רשת ההמבורגרים השלישית בגודלה בישראל. הסוד להצלחה הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, הכנת האוכל באהבה והיכרות אישית עם הלקוח, בסניפים מעוצבים וחווייתיים עם אווירה צעירה ותוססת, אשר יחד מעניקים חוויית אכילה ובילוי.

עוד פרטים

מידע נוסף על בורגרס בר

אזורי שירות

גבעת שמואל

תחומי העסק

מזון מהיר

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מותגים ורשתות - מזון מהיר

בורגרס בר

זמינות

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *2242

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בורגרס בר
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על בורגרס בר

2
ציון כללי 4
שירות 1
אוכל 2.5
אריזה 5
אווירה 1
שביעות רצון מהמחיר 2.5
זמן משלוח 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
בורגר מצוין לצמחוניים
אני צמחוני וזה המקום שמשווק המבורגרים מוכנים מצוינים של Beyond Meat. ההמבורגר צמחי אך טעים מאוד ודומה מאוד (גם טעם וגם מירקם), הלחמניה טריה וחמה. התוספות בפנים טעימות וגם הרטבים טובים. ציפס טרי ופריך. ההזמנה הגיעה מהר מאוד יחסית.
שירות על הפנים
טוב הגעתי עם חבר לשבת לאכול במקום והזמנתי המבורגר חריף ב-42 ש"ח המוכר עוד מהתחלה התייחס בזלזול ואני מצטער שלא חתכתי משם באותו רגע ברגע שהגיע ההזמנה לא קיבלתי שום רטבים למרות שביקשתי לפני וגם דחפו לי דברים לא קשורים, כשביקשתי שישימו לי בצל הם הגזימו ודחפו למנה צלחת בצל לאחר שאכלתי את ההמבורגר רק אז קלטתי שהם אפילו לא הביאו לי את המנה שלי של ההמבורגר חריף כי חבר שלי שגם הזמין נתן לי לטעום משלו וזה היה בכלל לא אותו דבר לסיכום שירות גרוע, מחיר גרוע ואוכל גרוע.... ממליץ בחום לא להיות שם!
בורגס בר שירות לקוי
התקשרנו להזמין המבוגרים,חזרנו כמה פעמיים על הכתובת ממקבל ההזמנה. הופתענו לגלות שלשליח נתנו לו כתובת אחרת ובעיר אחרת המבוגרים היו טעמים אך הציפס היה סביר וטבעות בצל שרופים למדי ולא טעמים
שירות לא הולם, לא מוכנים להקשיב ללקוח
הזמנו באמצעות משלוח קיבלנו את המשלוח אחרי שעה וחצי, פתחנו את השקית ומצאנו מנות אחרות ממה שהזמנו, שהתקשרנו ניתקלנו בשירות לא הולם, לא יכלו לפעול על מנת לזכות אותנו מהחיוב, לא רצו בכלל להקשיב למה שי לנו לומר! חוויה גרועה מאוד!
חוויה לא נעימה
בתאריך 23/11/2011 הגעתי למקום בשעה 17:50 בערב. יש לציין שאני לקוחה די קבועה בסניף זה. יוצא לי לפחות פעם בחודש לבקר בסניף. בעבר היו עובדים די קבועים בסניף שידעו גם לתפעל אותו בתורה נכונה. הזמנתי בשעה 17:56 ע"פ הקבלה ואת המנה קיבלתי רק בשעה 18:15 כשהגעתי למקום היו עוד 4 אנשים שחיכו למנות שלהם שיצאו אך הבשרים כבר היו על האש. הזמנתי נקניקיות אך הם הגיעו בלחמניה עגולה ולא ארוכה כפי שנהוג ברשת, העובדים עבדו בצורה איטית מאוד מהרגיל ולא השתמשו בכפפות חד פעמיות כמו שהיו עושים בעבר, נגעו בהכול עם הידיים ולא שטפו את הידיים בין הזמנה להזמנה. כהעבירו בצל מטוגן מהאש למנה חצי ממנו נפל על הרצפה. ממש הוציא את החשק לאכול את המנה אך כל כך חיכיתי לזה שפשוט לא יכולתי לסרב. חבל שסניף שלדעתי היה מצליח בעבר התדרדר כל כך. אני לא חושבת שאחזור לסניף הזה בזמן הקרוב למרות שהמחירים די סבירים בעיני. חוויה דומה חוויתי לפני כשנה בסניף בעזריאלי ולשם אני ממש לא מתקרבת יותר.
  • 1

34 סניפים של בורגרס בר

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist