1. 40 דקות המתנה בטלפון לשרות לקוחות שלא עונה.
2.סניף דיזינגוף 193-סגנית מנהלת גברת מלי-מסרבת לקחת בקבוקי מיחזור-אין פתק על הדלת שיש בעחה זמנית-יש ברשותי צילום דל הדלת.
3. אני לקוחה קבועה שקונה שתיה באופן קבוע ואלו בקהוקים שניקנו בסניף-22 בקבוקים.
4. באופן קבוע יש בעיה בהחזר בקבוקים-כשמגיע המטפל של אבי שהוא עובד זר-שולחים אותו חזרה שיבוא ביום ושעות אחרות.
5. במידה ולא אקבל מענה הפנה לאמון הציבור ולהגנת הצרכן
לפני מספר ימים רכשתי חלב סויה. התווית אמרה 2 ב-22 שח. בקופה חייבו אותי לפי 13.50 שח בערך. כאשר הערתי על כך, הקופאי שלח אותי לבדוק את הנושא. צלמתי. הצילום הוכיח 2 ב-22. התמונה אצלי. למראה התמונה, הקופאי אמר אץ הדבר ההזוי ביותר ששמעתי בחנות איזו שהיא "השלט כבר לא בתוקף". הייתי ממש המום. לא מתאים לחנות יפה כזו לא לוותר על 7 שח אפילו שרצו לבטל את המבצע, אך לא בטלו.
אני לקוח קבוע כבר ארבע פעמים אני מגיע לסניף ברחוב הרצל בתל אביב ע"מ להחזיר בקבוקי בירה שאגב נרכשו בסניף הזה ומקבל יחס משפיל וסירוב לקבל באמתלות שונות... בפעם הבאה הנושא יצולם ויתועד ויעובר לרשויות החוק וכן ברשתות החברתיות.
24/06/2019