למי שמכיר את הרשת מיי הום פייג' בודאי מכיר את קו העיצובים המדליקים שלהם לריהוט בית ומשרד בקו קליל וצעיר ובמחיר בהחלט מוצדק. הרעיון של הרשת היא למכור דרך האינטרנט ריהוט בסגנון דן דיזיין (חברת בת) אבל במחירים מוזלים לכל כיס. אנחנו עברנו דירה לפני כ-3 חודשים ולאחר הרבה התלבטויות הזמנו שם ספה בעלות 2100 ש"ח ושולחן לסלון סבסכום של 790 ש"ח. כאן התחיל הבלאגן וההתנהגות המאד לא שירותית של החברה. אני מאד התלבטתי אם לרכוש את השולחן או להסתפק רק בספה ונציג המכירות בחנות שכנע אותי לעשות את הכל באותה הזמנה בהבטחה שאני אוכל לשנות את דעתי באותו יום כשאחזור הביתה למדוד את ההתאמה בסלון ביתי. שקר וכזב!! ברור שמטרתו היתה לגזור קופון נוסף כי שעתיים אח"כ (!!!) בלבד, הגעתי הביתה והתקשרתי אליו לבטל את השולחן והוא אמר אין בעיה תקבלי את כספך עוד שבועיים בכרטיס אשראי!!! מכאן זה רק הסתבך ואני יכולה לספר לכם שאת הזיכוי לשולחן ע"ס 790 ש"ח שקניתי בהבטחה שאוכל לשנות את דעתי באותו יום, קיבלתי לאחר אינספור טלפונים למחלקת השירות שלהם רק כעבור חודשיים וחצי!! זכר לנציג אין.. מה הלקח? לעולם לא להאמין לנציגי מכירות כשכרטיס האשראי שלכם אצלהם... ד"א על איכות המוצרים של הרשת אני ממליצה ביותר, על השירות.. פחות...