בתור רשת שמכבדת את עצמה ציפיתי ליותר, עמדתי בסבלנות שיגיע תורי ושמתי לב שהיו שם מוכרים בגיל צעיר ולקחו לעצמם את הזמן כאילו אין אנשים שממתינים, בשלב מסויים אחד מהלקוחות התרגז והעיר להם על אדישותם וכם גם אני התערבתי, לא מוצה סיבה שלא נקבל שירות כמו שצריך, והמשקה שהזמנתי כבר לא היה לי חשק אליו, יש אלטרנטיבות אחרות והם צריכים להבין את זה
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user41903
26/01/2012
2
תודעת שירות נמוכה
פעם שנייה שאני מגיעה ל"סחוט" בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ומקבלת שירות לא סביר בעליל.
המוכרנים הצעירים לא מתודרכים כראוי, לא מסבירי פנים, ועוברות דקות ארוכות עד שהם מתפנים לקבל לקוחות, ולא בשל עומס, כי אם בשל שיחות אישיות שהם מנהלים מול הלקוחות.
בפעם הראשונה פשוט התייבשתי עד שהם קיבלו את ההזמנה שלי, בעודי ממתינה מול פרצופם עם הארנק שלוף.
בפעם השניה, המתנתי מול עיניו של מוכרן שלא מיהר לפנות אליי (אני הייתי היחידה בעמדה), המתנתי לקשר עין בשביל להזמין ומשום מה, הוא בחר לא להתייחס.
מעולם לא נתקלתי בסיטואציה כזו, ועוד פעם שנייה.
ממליצה על ריענון תודעת שירות לעובדים. חבל שמצב כזה הורס מקום טוב.