Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
המעדנייה של גולדשטיין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 21:00
9:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

רוצים ליהנות ממנות שף מיוחדות ומשובחות בנוחות של ביתכם? אלרן גולשטיין, שף ותיק ומנוסה והבעלים של המעדניה של גולדשטיין, שמח להציע את הפתרון המושלם לכל מי שאוהב לארח ולאכול טוב: שפע מאכלים טעימים וטריים, אשר ניתן להזמין עד הבית או לאירועים פרטיים ועסקיים. לבחירתכם: מנות בשר ודגים, סלטים אורגניים מקטניות ומדגנים, שלל תוספות חמות וקרות, מאפים טריים ומנות מיוחדות המשתנות מדי יום. כמו כן, ניתן לשבת ולאכול במעדנייה עצמה, המציעה מגוון ארוחות בוקר, ארוחות עסקיות ועוד.



השף אלרן גולדשטיין עוסק בתחום מגיל 15. בין היתר, עבד כשף ואף ניהל את מיטב המסעדות בארץ ובעולם. כעת, הודות למעדנייה המשפחתית והייחודית שהקים, הוא מאפשר גם לכם ליהנות ממאכליו השונים, שהם לא פחות מחוויה קולינרית.

עוד פרטים

מידע נוסף על המעדנייה של גולדשטיין

אזורי שירות

קרית אונו

תחומי העסק

מעדניות

סוג המעדניה

מעדניות בשריות

מעדנייה עם קייטרינג

כשרות

כשר עם תעודה

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9374169

טלפון נוסף 053-7103207

טלפון נוסף 03-5330304

פקס 03-5330405

מפה

Navigate
מפת הגעה אל המעדנייה של גולדשטיין
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על המעדנייה של גולדשטיין

4.5
ציון כללי 5
מחיר 2.5
זמינות 5
שביעות רצון 4
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק כדי להזמין מספר סלטים לאירוע. ההתנהלות של בית העסק טובה מאוד, השירות היה אדיב מאוד, קיבלתי את השירות בזמן אבל המחיר ששילמתי היה יקר, לא בחנתי הצעות אחרות.
פניתי להשלים את הארוחות הצהרייים בשביל הילדים. השירות והיחס מצויינים. האספקה הייתה במקום. המחיר סביר. פניתי רק אליהם, כי רכשתי מהם בעבר והייתי מרוצה.
היו מנומסים נחמדים מנומסים מאוד אני אבוא אליהם תמיד שוב
מעדניה שהיא מסעדה שהיא בית
קשה להחליט מה טוב ומוצלח יותר במקום הזה, האוכל, השירות או האנשים. כבר מהביקור השני הם מברכים אותך כמו חבר ותיק שחזר הביתה, השירות תמיד מצויין והאוכל עשוי בצורה הקפדנית ביותר והאיכותית ביותר. מומלץ בחום על מנת להצטייד בפינוק או בארוחה שלמה. המחירים אינם זולים אך מאחר שמדובר במעדנייה אפשר לומר שהם לא הכי יקרים בשוק ולאור זה שהכל תמיד מאוד טעים ומאוד טרי, שווה בהחלט להגיע גם במיוחד.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist