Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
רק בשר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על רק בשר

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות בשרים

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

בשרים וסטקיות

מאפיינים נוספים

נקי מעישון

אינטרנט אלחוטי

אפשרות לאירועים במקום

חדר פרטי VIP

שירותי קייטרינג

רומנטי

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9424614

טלפון נוסף 03-6444822

פקס 03-6444811

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רק בשר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 32 חוות דעת על רק בשר

4.3
ציון כללי 4.7
מחיר 3.2
אוכל 4.3
שירות 4.3
אוירה/משלוח 4.3
אווירה 4.8
שביעות רצון מהמחיר 4.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מסעדת בשר מעולה
חגגנו שם יום הולדת לבעלי, השירות היה מעולה החל מהכניסה שהמארחת מכבדת אותך בכוס יין ובהמשך מהטבח שיש לו סבלנות להסביר ולעזור לך להחליט מה כדאי לקחת ועד המלצר שנתן שירות מעולה. בעלי נהנה מהפתעה ומכל הקונספט של המקום: בחירת הבשר ישר מול הטבח ושהבשר מגיע על מנגל, מה שמשאיר אותו חם לאורך כל הזמן שאתה אוכל. היה לנו מאוד טעים ובמידת העשייה הנכונה. בנוסף מכיוון שאמרתי להם שאני חוגגת לבעלי יום הולדת המלצרים הביאו לנו את הקינוח ושרו לבעלי יום הולדת, ובסוף החשבון גם גילינו שלא חייבו אותנו על הקינוח. יצאנו מאוד מרוצים. המינוס היחידי שאין למקום מקום חניה מסודר ויש בעיקר חניונים באזור.
טעים ביותר, לא זול בכלל
חגגנו יום הולדת לחברה. היינו קבוצה של 12 איש, והמקום ידע להכיל אותנו בקלות (כמובן עם הזמנת שולחן מראש). השירות היה אדיב מההתחלה ועד הסוף. המלצר היה מאוד נחמד. דבר אחד שהפריע לי היה שהייתי צריך לבחור בין להזמין ארוחה במבצע לבין תשלום בגיפט קארד שהיה לי. לא ברור למה המבצע מונע תשלום בגיפט קארד, שהוא אמצעי תשלום לכל דבר. בכל מקרה, מבחינת החוויה - הייתה חוויה מצויינת. המנות הגיעו בזמן סביר והיו טעימות מאוד. הבשר עצמו היה רך וטעים. גם הקינוחים מעולים. המחיר לא נמוך אבל גם לא גבוה באופן חריג. חבל שאין חניה בחינם למקום עצמו. אבל פרט לכך אין בעיות מיוחדות. מבחינת ניקיון, המקום עושה רושם טוב. אפשר להקפיד קצת יותר על ניקיון השירותים, אבל זה גם באחריות הסועדים לא לטנף. מומלץ להגיע לפחות לניסיון.
מסעדה נחמדה, יקרה מדי.
מסעדה נחמדה אבל יקרה מאוד ביחד לשירות ולאוכל שמוגש במקום. חייבים לבצע שינוי תדמית למקום. שווה להגיע עם גרופון.
שרות אדיב אך המחיר יקר
האווירה במסעדה נעימה מאוד, קבלת פנים עם כוס יין מוסיפה לאוירה, ישבנו משפחה לממש שוברי הנחה שקיבלנו, למרות ההנחה המחירים היו מאוד גבוהים , הבשר טעים ועשוי נהדר, מנות פתיחה גדולות וטעימות ממולצת המנה עם הפטריות המקופצות, שווה לחוות ולטעום אך לא להגיע רעבים מידי !!!
מומלץ מאד לכל חובב בשר אמיתי.
מסעדה מומלצת מאד לכל חובב בשר אמיתי וטעים. מועדון החברים הטוב ביותר שאני מכיר. בשרים מצויינים ועשויים במקצועיות. סלטים ומנות ראשונות איכותיות. תענוג והנאה צרופה. תודה על היין שמקבלים בחינם בכניסה למסעדה. הלוואי על כל המסעדות.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist