שכחתי מצלמה באיקאה ראשון לציון באיזור האוכל החלבי. התקשרתי למחרת לשאול אם מצאו את זה
הנציגת שירות המרה לי להמתין - 10 שניות אחרי זה חזרה אלי ואמרה שמצאו והמצלמה שמורה בחדר בקרה. חזרנו לשם כעבור שבוע לקחת את המצלמה שנשמרה ללא כל פגע.
תודה רבה לצוות איקאה שלמרות שאין להם אחריות על פרטים אישיים עדיין הקימו חדר החזרת אבידות. שירות אדיב ומצויין
קניתי מעמד כלים לתלייה. לא הצלחתי להבין את ההוראות והחלטתי להתקשר - כפי שמופיע בעלון שלהם כדי לקבל עזרה. (עד עכשיו תמיד הסתדרתי לבד). ענתה לי גל ואמרה שאין עזרה טלפונית בהרכבות שקשורות למטבח. אם כך, אמרתי, למה מצוין בעלון הרכבה שניתן לקבל סיוע מכם? היא הלכה להתייעץ וחזרה עם אותה תשובה כנ"ל. אמרתי שהיא לא עונה לשאלה ואני מבקשת לדבר עם מח' תלונות על הטעיה. שוב הלכה להתייעץ וחזרה פעם שלישות על אותה תשובה ובלי לתת לי הפניה לתלונות הציבור שלהם.
זה שירות לקוחות?
קניתי בחנות ראשון לציון. בהעמסת הסחורה פירקתי את המדף אחורי של הרכב (שעולה כמה אלפי שקלים) כדי להעמיס, ושכחתי את המדף בחניון. למחרת התקשרתי ושירות לקוחות לא עונים בטלפון בנושא זה. התכתבתי עם שירות לקוחות בווטסאפ והתחננתי שייתנו לי את מספר הטלפון של הסניף בראשון לדבר ישירות עם הסניף. בשום אופן לא הסכימו לתת לי טלפון של סניף ראשון לציון ורק ענו לי שוב ושוב שהמדף של הרכב שלי לא נמצא ושאם אני רוצה אני יכול להגיע בעצמי לסניף לחפש. אני גר מרחק שעתיים נסיעה !!! ואין היגיון שלא נותנים את מספר הטלפון של סניף ראשון לציון שאדבר איתם ישירות לפני שאסע לשם שעתיים כל כיוון! שירות לקוחות אטום ולא מתחשב.