ברגע שמבצעים הזמנה אין איך ליצור קשר ולהוסיף הערות שיתקנו טעויות שנעשו בהזמנה
המתנתי 20 דק בטלפון ועד שענו לי ההזמנה כבר יצאה וקיבלתי משהו שלא רציתי לאכול
בכללי הרשת מאכזבת אותי לא פעם ראשונה. בפעם האחרונה זה היה פשוט מביש. הזמנתי מרק, שבאופן גורף הרשת כאילו לא מצליחה להבין את הדבר הבסיסי ביותר-שלמרק צריך לצרף כף!!! לא יודעת למה זה לא לגיטימי ולמה צריך לבקשת זאת בכלל! בכל אופן, כל המרק הגיע כשהוא נשפך לשקית בה היה ארוז. הרול של הסושי שמהותו בוטנים-לא היה עם בוטן אחד. החמוצים היו שחורים ועם ריח של מקולקל, והמוקפץ היה קר וחסר בקר-למרות ששילמתי תוספת. כשחייגתי לשירות לקוחות, נאמר לי שנפצה אותך במנה ראשונה לפעם הבאה, אבל אין אפשרות להגיע לקחת את המנה כרגע. כמו כן, המשלוח ועלות הכוללת של ההזמנה עמדו על 230 ש"ח, איפה ההיגיון וההוגנות "לפצות" במנה ראשונה שמחירה כ16 ש"ח. בושה
הגענו למסעדה בערב 10.06.14 והיינו אמורים קצת להמתין.המתנה לא הייתה ארוכה,אבל שיתפנה המקום הוא לא היה נוח ונעים לשבת.ביקשנו ממארחת להושיב אותנו למקום אחר שהיה כבר פנוי.היא התייחסה ממש לא בנימוס יחד עם מילצרית ואמרה שהמקום שרצינו מיעוד רק 4 ולא לשניים.חבל מאוד,אבל כל חשק לבוא שוב נעלם.