בחורף קניתי סוודר ביסמין שהתגלה כפגום לאחר שתי לבישות. חזרתי לחנות ולקחו את הסוודר לבדיקה ולאחר שבועיים טענו שהסוודר בסדר למרות שהוא נראה היה נורא. כשבקשתי את שרות הלקוחות לא התאפשר לי לקבל את הטלפון של אבי בעל החנות.
נשארתי עם סוודר פגום שעלה סכום לא מבוטל של כסף ובלי מענה!!!
אבי, אם חשוב לך לשמור על לקוחותיך רצוי שתיתן מענה מיידי ומועיל. לא ניתן להשיגך טלפונית, ישנה הרגשה של התחמקות, (למשרדי הממשלה קל לפנות יותר). שרות לקוחות נוראי. כרגע הפסדת אותי כלקוחה ועד רבות כמוני.