אני רוצה להודות למנהל סניף ראשל"צ שברחוב אצ"ל 2 על המקצועיות, אחריות ושרות לקוחות נהדר שקיבלתי! אין דברים כאלו. מאוד מעריכה את היחס והיושר והשרות מצוין של רואי. במקום שיודעים לתת שרות - זה המקום לקנות!
תודה רבה
אלנה
קנינו באורבן סניף ת"א ספה.
הביאו אותה בשבוע וחצי איחור (מעל 21 יום שכתוב בחוזה).
יום אחרי שקיבלנו כבר התקשרנו שנשברה הרגל ועד היום אף אחד לא טורח לדבר איתנו, להתקשר, להגיע משירות לקוחות.
בינתיים רגל נוספת נשברה והספה כרגע לנוי.
אנו מארחים לחג ובלי ספה, רוצים להחזיר את הספה ולקבל את הכסף ולקנות כבר במקום אחר.
אשמח לעזרה, רעיונות, למי עוד לפנות.
זה בושה של urban, בכלל לא אכפת מהלקוחות - לא יכול להיות שמעל שבועיים מנסים להשיגם.
תודה לעונים
אני יכול להתיחס רק לשירות והיחס של מנהל החנות רועי את המוצר שולחן לפינת אוכל עדיין לא קיבלנו אך היחס והשירות שקיבלנו מרועי היה מצוין .אדם חביב אדיב ואיכפתי שעזר לנו מאוד ברכישה
אכזבה גדולה. מוצר ברמה נמוכה. חומרים זולים. שירות גרוע!
רכשנו לפני חודש ספה. קיבלנו אותה כעבור כשבוע. אנחנו בסוף שיפוץ, לפני שבוע חוברה הטלוויזיה ואנחנו יושבים סוף סוף בסלון.
הספה יפה צעירה במראה וקלילה.
**** אבל ****
אורבן חסכו במילוי, בטיב הספוג ובכמותו.
אחרי כמה דקות של ישיבה מתחילים להרגיש את הקרשים/מסגרת מתחת לרגליים/ישבן ובגב. אי אפשר להמשיך לשבת. כואב ממש!
פניתי לחברה. תשובת הנציג היתה: "מי שמזמין באתר מסתכן בקבלת מוצר לא טוב". אמר שהיינו צריכים להזמין בחנות. איזו תשובה :)
גם לו רכשנו בחנות וישבנו על הספה שתי דקות, כמו שעושים כשבודקים מוצר בחנות, לא ניתן בישיבה קצרה להרגיש שהספה שוקעת. רק בישיבה ממושכת מרגישים את הקרשים בעצמות.
הנציג המשיך ואמר: "המערכות של אורבן קלילות במראה ובמילוי" . בהחלט קלילות במילוי!
החברה מסרבת לקחת אחריות ולהודות שחסכה בספוג.
קנינו ספה באתר, החברה מודה שהמוצרים שלה "קלילים במילוי" אך לא לוקחת אחריות שבמוצר זה או אחר, הקלילות מוגזמת . נבדוק את החבות החוקית של החברה במקרה של מכירה באתר.
על אף שהספה יפה, לצערנו לא ניתן לשבת וליהנות בה. לא נקנה באורבן שוב, שום מוצר, ונספר לחברינו שיחליטו אם לקנות באורבן או שלא..