קנינו בלנדר שלא עבד טוב מההתחלה(לא טחן אפילו תמרים, שלא לדבר על קרח) והפסיק לעבוד לגמרי אחרי כשבוע. חזרנו לחנות אחרי 13 יום. סרבו לקבל את הבלנדר חזרה ולהחזיר את הכסף וגם סרבו לשלוח לתיקון אלא הפנו אותנו למקום אחר.
אחרי צעקות ומריבות הסכימו לקחת את הבלנדר ולתת זיכוי.
שרות גרוע מאוד וזלזול בלקוח.
האם החנות הזו שווה את הקניה למרות כשל בשירות ויחס?????!!!!!
אני משתפת אתם במקרה של קרה לאמא שלי לפני שבועיים
אימי עברה לבית חדש התעניינה במקרר אמקור עשתה בירורים וחישובים ולאחר החלטה הגיעה לחנות ביג אלקטריק שביגאל אלון בת״א שמה מקדמה וקבעה שהובלה תגיעה בהקדם
לאחר מס׳ שעות הסוכן שמכר לה את המקרר התקשר לומר שהמוצר אזל ולא נמצא במלאי אך הציע לה מקרר אחר בתוספת מחיר אימי חזרה ועשתה בירורים וחישוב והסכימה כאשר חזרה לחנות לבצע את החלפת המוצר נאמר לה שנמצא מקרר אמקור כפי שרצתה מלכתחילה אך מהתצוגה הם הורידו במחיר וסיכמו על מחיר מוזל של הובלה
המוביל הגיע פרק התקין וחבר ,אימי באה לשלם לו את הסכום כפי שוכן בחנות עבור ההובלה אך זה לא היה נראה לעיני המוביל והחל לצעוק ולקלל אימי התקשרה לסוכן ואך הסוכן אשר את הסוכן מראש אך הציע שאימי מטוב ליבה תתן בנוסף תשר כמקובל אימי סירבה בכל תוקף רק בגלל היחס המכפיש
המוביל לקח את הכסף והמשיך בניבולי הפה כלפיה
אני שואלת אותכם האם שווה היחס או חוסר השירות עבור מוצר שתוכלו לקבל מחנויות אחרות ????!!!!
אמא שלי התעניינה בדגם של מקרר אמקור שהופיע בתצוגת החנות ביג אלקטריק ביגאל אלון 123 בת"א- היא סגרה מחיר ועיסקה תוך שסיכמה איתם לתאם את המשלוח מאוחר יותר באותו יום. כאשר התקשרה לעשות זאת נאמר לה שבעצם אין להם את הדגם הזה במלאי. הם המליצו על דגם אחר יקר יותר, ושוב כאשר אימי ניסתה לסגור את המשלוח הסתבר שגם את הדגם הזה אין להם. היא שרפה שעות של טירטורים והתעסקות איתם. כעת הציעו מקרר קטן יותר שדרש השקעה של סכום נוסף להתאים אותו למנגנון שבת. לבסוף סוכם שאימי תקנה את המקרר מהתצוגה בהנחה מסויימת בשל פגם קטן ובהנחה על דמי המשלוח. המשלוח הגיע באיחור של חמש שעות!! בעוד השליח לא עודכן בהנחה שהחנות סיכמה עם אימי. השליח קילל וגידף את אימי בצעקות מבישות ולבסוף התקשר לחנות שאישרו את ההנחה אך ביקשו מאימי לפתוח את ליבה ולשלם לשליח מטוב ליבה. אימי אינה צעירה ומעבר לעוגמת הנפש הגדולה שנעשתה ע"י ביג אלקטריק ביגאל אלון 123, כל ההתעסקות הלא נאותה כפי שתואר לעיל התישה אותה פיזית. בושה וחרפה.
רכשתי מקרר בסניף זה. אחרי בירור נרחב בחניות שונות. המחיר היה אטרקטיבי ביותר ובחרתי לרכוש בחנות זו. במהלך המכירה בירר הסוכן, משה, האם המקרר קיים במחסן ומתי ניתן לעשות את ההובלה. מיד לאחר שרכשתי את המוצר "פתאום" התגלו בעיות והסתבר שאין להם בכלל את המקרר שמכרו לי במלאי אז הסוכן ניסה למכור לי מקרר אחר כמובן בתוספת תשלום. לבסוף לאחר אי נעימות מרובה בדקו שוב ונמצא מקרר מתאים במחיר הרכישה. כאן לא תמה התתיחסות המבישה.לאחר ההובלה שסכומה סוכם מראש בחנות, החליט מוביל החברה -קובי, כי יש לגבות ממני סכום נוסף. כיוון שהכסף שולם מראש לא היה לי להוסיף. ביקשתי מהמוביל, כי יצור קשר עם החנות והסוכן ויאשר שהסכומים אושרו ושולמו שם. המוביל שהיה בעצבים זרק את הכסף על הרצפה והחל לקלל ולצעוק אלי שמות גנאי.