Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ויטרינה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד'
יום ה'
12:00 - 23:00
12:00 - 23:59
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על ויטרינה

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מזון מהיר

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9440270

טלפון נוסף 03-6960304

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ויטרינה
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על ויטרינה

4
מחיר 3.5
אוכל 4.5
שירות 4.5
אוירה/משלוח 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום נחמד אוכל טוב
הגענו למקום אחרי שמונה בערב. למרות מזג האויר הנורא היו המון לקוחות במקום. זמן ההמתנה כדי להזמין עמד על כ15 דקות וזמן ההמתנה לאוכל גם כן כ15 דקות. הזמנו המבורגרים וישבנו בחוץ, היו תנורי חימום, אבל בגלל שלא תחמו את פינת הישיבה עם איזו יריעה ירד עלינו ברד והאוכל התקרר די מהר... לא היה מקום לשבת בפנים- היה מלא. המוכרים נחמדים, נראה נקי והאוכל טעים מאוד!
סוף הדרך!!
אני ובעלי אוכלים שם כל הזמן(כמובן עם הפסקות בשביל הגעגוע והגיזרה:)). ההמבורגר סופני בתוך הלחמניה עם בצל מקורמל, הצ'יפס תפו"א בטטה עולמי עם גרידת לימון. מוגש עם חמוצי הבית- מעולים ורטבים הבית- קטשופ עם סלק ואיולי- אין מילים! ונתי הבעלים הוא אחלה בנאדם !
נחמד
אכלתי נקניקיה שלא ראיתי בשום מקום אחר עם מילוי גבינה, ממש נחמד אבל לא הכי זול
טעים אבל יקר מידי לטעמי
נקניקיה טובה ככל שתהיה - מעל 20 שקל זה יקר לטעמי
הרבה יותר מבר נקניקיות במיקום מצוין
הויטרינה היא אחד המקומות החביבים עלי בתל אביב, בגלל אותו שילוב מעולה: המיקום - לא רחוק מכיכר רבין ומלונדון מיניסטור, על אבן גבירול, שתמיד נמצא "על הדרך" שלי. השירות - מקסים במיוחד, ומאוד אישי. אחרי הביקור השלישי אתה כבר בן בית אמיתי, והמקום מרגיש מאוד שכונתי, ידידותי, עם חילופי שיח נעימים בין היושבים על הבר ועם הבעלים הלבבי. הוא תמיד ישקיע בכל מנה קצת מעבר - גירוד של קליפת לימון על הצ'יפס בשביל הטאץ' המיוחד, או ציור של פקמנים באבקת פפריקה וקטשופ על צלחת ההמבורגר. האוכל - עד הויטרינה ראיתי בנקניקיות אוכל נחות, אבל כאן מגישים סוגים מתחלפים של נקניקיות בשר איכותיות ומיוחדות, שהן ממש עולם אחר. המחיר: 20-26 לנקניקיה, 14-16 לצ'יפס. סביר ונוח. המלצות: נקניקיית איסטנבול (בקר+כבש מעושנים), בודפשט/וינה/מינכן (ואריאציות על בשר לבן), צ'יפס חצי-חצי (בטטה ותפוחי אדמה), מילנו (בקר עם שומר ורוזמרין). יש גם בירות קרות מהברז. החיסרון הגדול, כבכל האזור: המחסור בחנייה. עדיף לבאי תחבורה ציבורית או ברגל.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist