Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מסעדת הסדנא - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על מסעדת הסדנא

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

מסעדות

מאפיינים נוספים

מסעדות רומנטיות

אפשרות ישיבה בחוץ

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות לאירועים במקום

אינטרנט אלחוטי

עוד פרטים

סגנון המסעדה

מסעדת שף

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים

פירות ים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9344990

טלפון נוסף 02-5672265

פקס 02-5672265

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מסעדת הסדנא
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מסעדת הסדנא

4
מחיר 3.5
אוכל 4
שירות 4
אוירה/משלוח 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אווירה נחמדה אך האוכל בינוני
היינו במסעדה במסגרת אירוע חברה, האווירה נחמדה והשירות מצוין. אשבח את המנות הראשונות (זכור לי בעיקר פולנטה, ריזוטו וסלט עם שרי וגבינות), אך הדגים היו נחמדים בלבד והפלטת בשרים שהוגשה הייתה עשויה מדי ולצערי התפוח אדמה הוא זה שמשך אותנו ולא להיפך. הקינוחים היו טובים. אך אין ספק שהתאכזבנו מהעיקריות שטעמנו היו לא יותר מבינוניות.
ארוחה נפלאה במסעדת הסדנא
בשבת אכלנו בסדנא ארוחה לכבוד יום הולדתי ומאחר ולא הכרנו אף אחד שאכל שם פשוט לקחנו את ה"סיכון" מה שנקרא 4 אנשים מנות ראשונות לכולם עיקריות וקינוח ואני חייבת להגיד שכל מה שאכלנו היה ממש טעים טעים טעים ונפלא הכל, אישית מזמן לא אכלתי במסעדה שהכל טעים גם המלצרית היתה נחמדה ביותר ואני מאוד ממליצה אמרתי טעים טעים. שכחתי לציין ממש לא יקר באופן יחסי לרמה כזו אז כדאי מאוד. זה נראה כאילו השף חבר שלי בפעם הבאה אדאג לדעת מי זה, פשוט חייבים.
חוויה קולינרית איכותית
המנות היו ממש טעימות. לא גורמה אבל שילובים מעולים. הסלט ארטישוק מפתיע ומהנה. הביף סטרוגנוף (ספיישל) מחזה לעיניים וטעים מאוד. חבל שלא משקיעים קצת יותר בקלאסה של המקום (מפיות בד ולא נייר, מפות על השולחנות...) אווירה נעימה ולא המונית אפילו שהיה די מלא. נחזור שוב בוודאות.
אוכל מעולה, שירות מצוין
האוכל במסעדה מצוין, האוירה מעולה והשירות מקצועי. היינו 4 מבוגרים ותינוקת, אכלנו למנה ראשונה סלט קלאמרי ופירות ים בפיתה. שתי המנות היו מעולות גם אם טיפה קטנות. למנה העיקרית אכלתי דג (בס נדמה לי) שגם הוא היה טעים מאד. המלצרית חביבה, חייכנית ונעימה. נהננו מאד!
בינוני
קראנו ביקורות מחמיאות. אבל לא נהנו לא מהשירות ולא מהאוכל. למרות שהמסעדה הייתה כמעט ריקה גם כשהגענו וגם כשעזבנו התעקשו להושיב אותנו על השולחן לשניים ליד הדלת או על הבר, אחרי בקשות קיבלנו שולחן לשניים על הבמה. וכל זה למרות שהזמנו מראש ושופ שולחן לא היה מוזמן. מעורב ים בפייתה היה טעים ומעניין, אבל היו בו רק קלמרי למרות השם המבטיח ים. פלטת ים הייתה לא טעימה וקמצנית, רוטב ממש לא טעים. פילה בקר של בעלי היה קטן וטעם בינוני ולא יותר. שתי המנות היו מומלצות כטעימות מאוד, לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו מזמינים מנות שלא היו מומלצות כמאוד מוצלחות. לשתי המנות לא הגיעה שום תוספת למרות המחיר די גבוהה. הרבה מנות היו חסרות. המלצרים לא נידשו לשאול האם הכל בסדר אפילו פעם אחת, למרות שלא היה לחץ במסעדה.אנחנו לא נחזור למסעדה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist