1974 - שילב, הרשת הקמעונאית הראשונה, פורצת דרך עם חנות ראשונה המאגדת בתוכה את כל צרכי התינוק שנולד. החנות הראשונה נפתחה אצל משפחת אורן בבית.בטיחות התינוק עומדת לנגד עינינו בכל פעולה, שרות ומוצר שאנו מוכרים. שילב תמשיך לפתח מוצרים בטיחותיים יותר, על ידי ישום תקנות חדשניות ופטנטים יחודיים. הכל למען בטיחות ילדיכם.
קנינו מיטת מעבר לתינוק. השיקול המרכזי היה שתתאים לגודל של המזרון שכבר רכשנו בעבר.
סיפרנו למוכר מה גודל המזרון והוא על מיטה שלפי הרישום עליה גדולה מהמזרון (יש פער של כ-7 ס"מ). כשהצבענו למוכר על הכתוב, טען בביטחון שהמיטה מתאימה למזרון ושהכיתוב מתייחס למסגרת החיצונית של המיטה. לאחר שסיימנו להרכיב את המיטה גילינו שהמוכר טעה.
בשירות הלקוחות, אחרי ויכוחים הסכימו לתת לנו הנחה של 15% על מזרון חדש (תודה באמת). אפילו לא התנצלו.
שירות לקוחות עלוב.
חייבת לציין ששירות אדיב כמו שקיבלתי בסניף הנוכחי (לח״י רשל״צ) לא קיבלתי המון המון זמן.
לפני שהגעתי לחנות, אני ועוד אחרות התקשרו לודא שאכן המבצע ששמעו עליו קיים.
כבר אז, הנציגה היתה סבלנית במיוחד, הלכה וחזרה מספר פעמים למחסן לודא שעונה לי במדויק על הבקשות והשאלות שלא אגיע סתם, והכל באדיבור וסבלנות יוצאת מן הכלל.
הגעתי לסניף, (מעבר לזה שהסניף נקי מרווח ונעים להפליא) המוכר היה נחמד מאוד והסביר לי שעוד אין אישור על המבצע מטעם החברה של המוצר ולכן כרגע אין אפשרות למכור.
יצאתי מהחנות והמשכתי להסתובב. לאחר כמה דקות ראיתי את אותו מוכר מסתובב במתחם ומחפש אותי (!!!)
הסביר לי שהם קיבלו אישור והוא פשוט לא עודכן.
בקיצור, יחס מעורר השארה!
אין ספק שלמרות שיש סניפים קרובים אלי יותר, אעדיף לקנות להבא בסניף הנ״ל.
תודה רבה
ובהצלחה
נעמי- גגון ירוק זית ;)
הגענו לשילב במתחם G בראשון לציון כדי לקנות מתנות. התקציב שלנו היה יחסית צנוע, אז מראש הרבה מהפריטים ששם לא היו זמינים (בסך הכול, המחירים בחנות די סבירים ביחס למקובל בארץ). הגדרנו למוכרת את התקציב והיא הציעה לנו מספר אופציות מעניינות.
להתרשמותי, המוצרים הנמכרים הם באיכות טובה. ייתכן מאד שנחזור גם בעתיד.
בחיפושינו לאחר מיטה ושידה לתינוק הגענו לשילב. הופתעתי לטובה מהמחירים. השירות היה נהדר ואפילו לאחר שהמיטה והשידה הגיעו אליי והייתה איזושהי בעיה בהזמנה טיפלו בה במהירות. אני מרוצה.