ביום ד 22.11.17 הגעתי למשרד הפנים בחולון על מנת לחדש דרכון.המשרד היה סגור והיתה מודעה על פיה ניתן לזמן תור בטלפון או באינטרנט, או להגיע ולחכות לתורי. הזמנתי תור באינטרנט[ בטלפון לא היה מענה] ל-21.1.18 , כלומר לעוד חדשיים. כיון שאני זקוקה לדרכון בהקדם, החלטתי לבוא מוקדם למשרד ולחכות לתורי.
בהגיעי ביום ה 23.11.17 בשעה 7 וחצי בבוקר נאמר לי שלא ניתן לחדש דרכון, אלא רק בזימון תור מראש.
פניתי אל הפקידה והמלצתי לה . לשיפור השירות,שיוסיפו במודעה סעיף האומר כי דרכון ניתן לחדש אך ורק ע"י זימון תור מראש. בתגובה ענתה לי: מה את חושבת,שאנו יכולים להתחלק לכל כך הרבה [ תפקידים כנראה]. אולי את רוצה להרביץ לי? התפלאתי מאד מתגובתה. בסה"כ יעצתי לה עצה , שלדעתי עשויה להיטיב עם הלקוחות.
כאזרחית ותיקה, אני חושבת שהשירות הציבורי צריך להשתפר, על מנת להקל על הציבור במידת האפשר.