שלום רב
היום ביקרתי ברשות המיסים בפתח תקווה במגדל פלינר.
ברצוני לציין בהפתעה גמורה לרשיות אחרות שהשירות שקיבלתי היה אדיב מקצועי ומהיר.
והכי הרשים אותי שהסתובב בי הקהל עובד שעזר לכל מי שהתקשה באדיבות וסבלנות מרובה.
המשיכו כך לתפארת!!!
ציון נכשל ביעילות - יש לי שני ילדים בחינוך מיוחד וזכאי לנקודות זיכוי במס. אני מקבל אישור מהרשויות לכך, הולך למס הכנסה שיתנו אישור שיש לי אישור, ונותן את האישור ממס הכנסה למעסיק. אני לא הבנתי מהסיפור למה אני צריך להגיע למס הכנסה בכל שנה.
בפעם האחרונה הגעתי - היו לפני בתור רק 151 איש, כל אחד נמצא בפנים 5 דקות...
(לא חיכיתי 12.6 שעות כדי לראות איך זה יגמר)
אבל - כמצליחים להיכנס פנימה, האדם בפנים שנותן שירות הוא כל-כך נחמד ולבבי, שפשוט קשה להאמין שמדובר באותו מקום. על השירות שלו מגיע ציון מקסימלי.
אני רואה חשבון, קוראים לי דורון יניב, אני מייצג חברות ועצמאים במס הכנסה ולנסות להשיג מישהו בטלפון במס הכנסה פתח תקוה זה סיוט, הגיע הזמן שרשות המיסים תדאג למענה טלפוני נורמאלי כדי שניתן יהיה להזיז עיניינים