חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user69710
08/01/2012
1
הזמנת מגפיים
במוצאי שבת 31.12.11 נכנסתי לחנות נעלי ג'וזף ומדדתי מגפיים. כשביקשתי את המידה שלי בצבע שחור המוכרת מסרה שאין במלאי ושניתן להזמין מסניף אחר. המגפיים מצאו חן בעיני מאוד ומכיוון שכבר התייאשתי מחיפוש מגפיים שאהבתי ובמחיר נורמלי החלטתי להזמין אותם מסניף אחר. לשאלתי "מתי יגיעו?" המוכרת מסרה - יום שלישי/רביעי. שילמתי בכרטיס אשראי ויצאתי מהחנות מאושרת שסוף סוף מצאתי מגפיים שבאמת אהבתי. ביום רביעי 4.1.12 התקשרתי לחנות ושאלתי האם המגפיים הגיעו, בתשובה המוכרת ענתה כי הייתה טעות בהזמנה ויצאה הזמנה שוב וייתכן כי יגיעו מחר (יום חמישי). המתנתי בסבלנות ליום חמישי 5.1.12 והתקשרתי שוב, ענתה המוכרת ואמרה שהשליח עדיין לא הגיע. שאלתי מתי יגיע? והיא מסרה כי תבדוק ותתקשר אלי עם תשובה. כמובן שהיא לא חזרה אלי. במוצאי שבת 7.1.12 התקשרתי שוב, המוכרת אמרה שהמגפיים לא הגיעו ביום חמישי כי "שכחו להכניס אותם למשלוח". סבלנותי כבר פקעה, שאלתי אותה "מדוע להבטיח אם אינכם יכולים לקיים?" המוכרת בתשובה אמרה "את צודקת, את יכולה לבוא לקבל זיכוי בשמחה, אבל כנראה שההזמנה תגיע ביום שני". אני, שיצאה נשמתי מחיפוש נעליים ועד שמצאתי את האחד שמתאים לי, החלטתי להמתין בסבלנות (עד כמה שאפשר).
ואני עדיין ממתינה למגפיים ששילמתי עליהן. אני בטוחה שאקבל אותן כשהחורף יהיה מאחורינו.
חבל שרק עכשיו הבנתי שלא משלמים על המוצר לפני שמקבלים אותו!