Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סושי רחביה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על סושי רחביה

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9383004

טלפון נוסף 02-6222083

פקס 02-6222084

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סושי רחביה
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על סושי רחביה

4
מחיר 3.5
אוכל 4.5
שירות 3.5
אוירה/משלוח 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אוכל מעולה שלא מאכזב אף פעם!
אנחנו בד"כ מזמינים משלוח אבל הפעם ישבנו כל המשפחה במסעדה. העיצוב כיפי והשירות אחלה. הסושי מעולה ואף פעם לא מאכזב. חלקנו הזמין מנות של מוקפץ שגם היו מוצלחות. המבחר של השתייה קצת מבאס (אין ספרייט וקוקה קולה, רק 7up ופפסי..) אבל חוץ מזה נהנינו מאוד.
היום פישלו במנה אחת מתוך שלוש
שלום לכולם. זו לא פעם ראשונה שעשינו משלוח בסושי רחביה. בדרך כלל המנות טעימות, מגיעות בזמן ואין תלונות. היום הזמנו שיפודי דג, נודלס ורצועות עוף אסיאטיות. הדג והנודלס היו מעולים, אבל רצועות העוף ( השניצלונים) היו יבשים ושרופים כל כך עד שכמעט מנה שלמה נשלחה לפח מחוסר יכולת לאכול ( ואני עוד אוהבת יחסית בשר ועוף יבשים). לזכותה של המסעדה ייאמר שהם הסכימו לזכות את עלות המנה במשלוח הבא.
סושי רחביה
ואני וחברותיי החלטנו לנסות את המסעדה למרות שלא כולן חובבות סושי. האווירה במסעדה מזמינה, העיצוב עוזר לתחושת האווירה בקיצור נעים לשבת שם. המבחר של המנות בתפריט עצום גם מי שלא ממש אוהב סושי יכול למצוא מגוון של מנות אחרות. השירות היה מצוין למעט שבאמצע הארוחה אחת העובדות ניגשה אלינו ושאלה אותנו אם אנחנו רוצות להצטרף ל"חבר מועדון" שלפי דעתי זה לא היה במקום. אפשר בצירוף לחשבון להשאיר שובר של הצטרפות למועדון אבל באמצע הארוחה להטריד את האנשים בשולחן זה היה קצת מביך. סה"כ השירות של המלצריות אדיב ומקצועי.בהחלט אחזור שוב.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist