קניתי מקרר שארפ 5 דלתות, הדלתות כנראה לא מאוזנות, מה שגרם להקפאה של דברים. התקשרתי ל"שירות", דיברתי עם נציג המגדיר עצמו מנהל שירות.
לדבריו יגיע טכנאי בתשלום (אני במסגרת האחריות) מכיון שאמרתי שהדלתות לא מאוזנות וזה לא באחריותו... כל העת הדגיש כי השיחה מוקלטת על מנת להרתיע אותי, ולנסות לעשוק על אף שקיימת אחריות. גם להרחבת האחריות על המדחס לדבריו אין כלל תוקף. בקיצור אל תרכשו שום מוצר מחברה אשר עובדת עם החברה הזו, שעו לכם כי אין לכם אחריות. אאלץ לתבוע אותם, זו הדרך היחידה שהם מבינים ע"פ גורמים יודעי דבר.