Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:15 - 23:45
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על דומינו'ס פיצה

אזורי שירות

בת ים

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מזון מהיר

מותגים ורשתות - פיצריות

דומינו'ס פיצה

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-700-707070

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דומינו'ס פיצה
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על דומינו'ס פיצה

3
ציון כללי 2
שירות 3.5
זמינות 3.5
איכות 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
התאכזבתי
שירות מעולה אך הפיצה מממש ממש אכזבה בקושי היה גבינה איכות בצק לא שיא בכלל שרוף מסביב ממש מבאס
עסק שראוי לבטל אותו בדחיפות , שירות גרוע
חיכיתי למשלוח הגיע ושכח את השתייה , אמר שהוא יחזור לסניף ואז בחזרה אליי ולא חזר וכבר שילמתי להם באשראי . התקשרתי אליהם כל חצי שעה והם אמרו לי שהוא בדרך . הוא הגיע אחרי שעתיים וחצי .
שירות מעולה
שלום, אתמול הזמנתי פיצה מה סניף בבית ים. הפיצה הגיע מהר רק שכחו לים תוספת אחת. כשהתקשרתי לסניף הציעו לשלוח לי פיצה אחרת ,אני הצעתי שיתנו לי פיצוי לפעם הבאה וה בחור הסכים בלי להתווכח ובלי שטויות. האמת שדי הופעתי אז תודה רבה על הטעם, על המהירות ועל השירות!
טק אווי
הזמנתי אתמול אליי משפחה קרובה ולא היה לי כך להכין אוכל אז התקשרתי לבצע הזמנה לביתי, בטלפון אמרו לי שזה יקח עד כחצי שעה ואמרתי בסדר אני מסכימה, אבל האמת שהם הפתיעו גם אותי והגיעו בתוך 20 דקות פשוט לא ייאמן, כמובן שכולם התלהבו וטרפו את הכל.
  • 1

50 סניפים של דומינו'ס פיצה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist